Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 37

Výběr: Gora
03. 09. 2023
15
13
277
Autor
Kočkodan

 

 

Vrátil se domů skoro až ráno, protože propadl hazardu a hrál karty. Velmi neúspěšně. Teď má dluhy pod očima.

 

Jelikož byl její zemřelý choť značně obézní, přála si vdova v krematoriu jen krátký dietní obřad.

 

Že nepatřil při hře se šišatým míčem právě k  nejútlocitnějším, o tom svědčí i jeho přezdívka rakvista.

 

Po zaregistrování partnerství odjeli oba muži strávit líbánky na Gaychely.

 

Není příliš divu, že měli manželé hodně dětí, když u nich vypukla každou chvíli kopulační exploze.

 

Bezdomovcovo spodní prádlo se nacházelo v tak hrozném stavu, že se dalo mluvit spíše o tlenkách.

 

Dospívající americký hoch začal věřit v Boha a hledal nějaké vhodné společenství. Patrně nejvíce se cítil být osloven hormony.

 

Na veřejné toaletě kolabovala starší žena. Přítomná dívenka z toho byla natolik šokovaná, že chtěla nejdřív volat zásranku.

 

Šlo o velmi senzitivního a hloubavého notorika. Důležitou roli v jeho životě hrála špiritusalita.

 


13 názorů

Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip

L. & R. – neodpustím si poděkování.


Lili.
před 9 měsíci
Dát tip

Vždy myšlenkové hody pro hladovějící mozek.

@)--}---------


Rhodesie
18. 09. 2023
Dát tip Lili.
:) SUPER!
 
Hlavně kopulační, tlenky, hormoni a špiritualita.

Kočkodan
09. 09. 2023
Dát tip

Za zvůků deroucích se k mému sluchu skrze otevřenou ventilačku z otevřené mordy jakéhosi psa na ulici na vás s dovolením také vyštěknu: Dík! 


Philogyny
04. 09. 2023
Dát tip Nami 99

Taky se tu usmívám, moc se mi líbí i ten dietní obřad... :)


Hamar
04. 09. 2023
Dát tip

Dluhy pod očima, tlenky, osloven hormony to jsou za mě tři nej, ale i ostatní jsou zdařilé. :-)


Gora
04. 09. 2023
Dát tip

Podařené pokroutky...


Alegna
03. 09. 2023
Dát tip

Nevyberu si, všechny jsou dobré, úsměvy


8hanka
03. 09. 2023
Dát tip Nami 99

No....i ja som nejaku chvilu stravila v chodbicke  na toaletach so zasrankou(pardon, zachrankou), kolaps si vybera skvele miesta , akoby sam o sebe nestacil. A zachranari boli taki krasni, ze som si nahlas vzdychla, mat o 30 rokov menej, vyziadam si  umele dychanie...


Janina6
03. 09. 2023
Dát tip

:-)


Nami 99
03. 09. 2023
Dát tip Janina6, Gora, Kočkodan, Radmila Marie

Náčelník kanibalů byl nejen skvělý kuchař, ale také dobrý kostitel.


Nami 99
03. 09. 2023
Dát tip Janina6

Supeeer...všechny... kopulační exploze vede.

 

Kopulační - těšící se na fotbal.


vesuvanka
03. 09. 2023
Dát tip Gora

Luboši, líbí se mně všechny a obzvláště rakvista, kopulační exploze, osloven hormony, špiritusalita. Tip a usmívající se smajlík.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru