Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čím dál rychleji

03. 10. 2023
10
18
213

tok už čeří

kachnám peří

 

zmizí v dunajské deltě

 

podzim uviděl tě

 

svratka zas

čím dál víc

listů chytí

 

a rybář čas

dělá čím dál menší

oka v síti

 

*

defilé mraků

věky se valí

vítr je láme

 

rozplynou se v šeru

 

a taky v podvečeru

který den upije

jako texty lucie

 


18 názorů

Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíci
Dát tip Benetka, Janina6

rrem ... nakonec to budou MUSET uznat všichni, kdo to neuzná, nic nepochopil a nic kloudného nenapsal.


Litarts
před 7 měsíci
Dát tip

Pane Voříšku,

já již nezačínám, ale tvořím ve svém vývoji. 


dadadik
před 7 měsíci
Dát tip

Zajímavý, jak když tu člověk dojde k - rozplynou se v šeru - hned slyší Kollera :)


Litarts:

Pořád začínám, každou další básní - taky to zkus. Děkuji za komentář

K tvé odpovědi Safiánovi - genialita - buď jde o recesi nebo nesoudnost. 


Litarts
před 7 měsíci
Dát tip

Ne, genialita. 


Safián
před 7 měsíci
Dát tip

Pane Litartsi, že právě vy napíšete takovou poznámku. Že by hroší kůže?


Litarts
před 7 měsíci
Dát tip

Každý píše z toho svého patra. Takové psaní mi přijde jako začátečnicky pokusnické.  


Janina6
před 7 měsíci
Dát tip

Četla jsem mockrát, okouzlená tou zdánlivou lehkostí... v básni o vůbec ne banálních záležitostech.


Safián
před 7 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Beru to jako dvě velmi pěkné básně. Obě existenciální, ale tak lehce podané - jako by mimochodem. Ta první možná zápisem, který individualizuje dva verše (každý zvlášť), trochu ztratí tempo. Já v podobném zápisu vidím snahu připojit subjekt autora k objektivnímu tělu básně. A většinou mi takový postup nepřijde čistý. Ale to jsou jen takové čuramenty (čti kecy). Obě se ti povedly.


Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíci
Dát tip Benetka

Benetka - toš dík


Kočkodan
před 7 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Žluč mi tvoje dílko nerozčeřilo; naopak se nebojím vyjádřit velice zřetelnou čtenářskou spokojenost.


Benetka
před 7 měsíci
Dát tip

Čéče... Čtu Tě stále víc a víc raději. Radostněji. Prostě se mi líbí Tvůj styl. Je to má krevní skupina. A také je zcela určitě zjevné že máš talent... Toš tak.


Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíci
Dát tip Benetka

Philo - trefa, dávám dohromady výběr pro čtvrtou sbírku a zjišťuji, že toho mám spoustu na jedno brdo.  Takže opravdu se snažím psát jinak.


Philogyny
před 7 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Zrovna dneska se dívala na jeden jejich text. Mám pocit, že se snažíš psát jinak. Líbí se mi

svratka zas
čím dál víc listů chytí
a rybář čas 
dělá čím dál menší oka v síti


Antonín Bogar
před 7 měsíci
Dát tip

U nás se říká na svátek sv. Lucie, že "Lucie vína upije".


Máš recht, fakt jsem to dost rozkouskoval, vlastně to vzniklo spojením několika miniatur, které šly k sobě s výsledkem stejným.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru