Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Správa o fiktívnej monarchii

16. 10. 2023
9
9
179
Autor
e.eucrow

V týchto dňoch vychádza moja druhá zbierka Správa o fiktívnej monarchii (Vlna/Drewo a srd). Knihu si môžete objednať napríklad v Artfore, v prípade, že ste z Česka, tak publikácia je dostupná napríklad aj na Nejlevnějších knihách.

Vznik rukopisu z verejných zdrojov formou štipendia podporil Fond na podporu umenia, za čo mu patrí moja vďaka.

Anotácia: Básne novej zbierky Správa o fiktívnej monarchii (2023) na prvú knihu čiastočne nadväzujú témami a výrazom, zároveň sú tvarovo koncentrovanejšie. Pre Šutaríkovu poéziu je charakteristická snová atmosféra a opisy záhadných procesov, ktoré sa však neuzatvárajú do autonómneho sveta fantázie, ale komentujú aj súčasnosť, jej reálie a napätia. Úzkostný pocit, prv výrazovo prekonávaný iróniu, sa teraz premieta skôr do nostalgie za tým, čo bolo nenávratne stratené. Texty však možno vnímať najmä ako snahu adaptovať sa na podmienky sveta po neznámej kataklizme, na podmienky, ktoré môžu na prvý pohľad pôsobiť nepochopiteľne.

 

Vznik rukopisu z verejných zdrojov formou štipendia
podporil Fond na podporu umenia


9 názorů

e.eucrow
před 6 měsíci
Dát tip

dakujem


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip

Přidávám se ke gratulantům, přeji hodně čtenářů


e.eucrow
před 6 měsíci
Dát tip

dikes


dadadik
před 6 měsíci
Dát tip

Gratuluji


e.eucrow
před 6 měsíci
Dát tip

dakujem


Alenakar
před 6 měsíci
Dát tip

Blahopřeji k vydání sbírky a přeji hodně spřízněných čtenářských duší.


e.eucrow
před 6 měsíci
Dát tip

phil: vďaka

vk: áno, niektoré boli aj na pismaku.


vk
před 7 měsíci
Dát tip

gratulujem!

je v nej to, čo poznáme z pismaku? 


Philogyny
před 7 měsíci
Dát tip Alegna

Až načtu, tak se ozvu s pocitem. Knize přeji hodně čtenářů, ty moje někdy listujou v batohu myši i vítr, ale s tím se tak nějak počítá. .. :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru