Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semyší reje
Autor
Philogyny
12 názorů
Plcha máme u ségry na chalupě. Bydlí někde na půdě mezi trámy... je opatrný, pohladit se nenechá, ale pozorovat jo. Krásné zvíře ;)
V noci pozoruju, jak se honí a hrajou si. myši Krmím si svýho plcha. Slzím a dusím se. Ale krmím. Je to parťák. Svým způsobem pocit bezpečí. Na střední škole mi říkali myška. Je to jedno.
Já všem moc a moc děkuji za čtení a slovo a Gože za výběr i když si myslím, že to byl hrdinský čin. Usmívám se tu, že. Teď pozoruju na pokračování sovu. vždycky se na ni těším...
Ach!
Copak to mé hluché uši slyší?!
Tvorečky_
Co si myslí
Svou myslí syslí
Že!
Jsou tiší...
Nejsou
Juchů, hravá Phil váže myši :-> To je balzám na mou bolavou hlavu. Díky, díky!
Někteří lidé (zvláště muži) připomínají po sundání ponožek pachově sýr značně vyzrálý. Což ovšem zástupcům podřádu myšovců nikterak nevadí, právě naopak.
Evženie Brambůrková
17. 10. 2023Jé, to je ale veselé :-)
Zábavná, žertovná báseň - hříčka... skvělá, plná invence, i když nemohu odborně posoudit formu... a sýr opravdu zabírá!