Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selisty si ustlaly
Autor
Philogyny
13 názorů
když mi už nejde psát:) občas to zkusím - a mažu :) Až to bude stát za to, tak se to dozvíš. zatím piš i za mě :) :*
pro lawenderr
Já bych tě taky ráda četla, ale než se tu dohrabu, tak už jenom název básně, že.
řiká se, každému, co jeho jest ... někdy je to děsně těžký se s tím srovnat, pořád se to hýbe, pořád něco klíčí, ani to nestačíš obejmout a už je čas to nenávidět.
Napíšeš pár slov - a je tam všechno :) jen ne to, cos tam napsala :)
Fakt tě ráda čtu
Lilith...
Na něco mě to upomíná. Ale ani za živého boha nevím na co...?
Nevadí. Za chvilku si půjdu taky ustlat. Prostě se stanu listem no... :)
KRÁSNÉ. NITERNÉ. JAK JEN TY UMÍŠ! ;)
pro Kočkodan
Závěr je pro toho, co dal této básni název... děkuji!
pro Alegna
Tady si nevím rady, fotila liliovník, co si kdysi zasadila a pod ním zapomenuté lehátko, chystám pomalu zahradu na zimu. Pošlu link. On svítí jako louč. Text jsem hodně krátila, teď jeden řádek vrátila... :)
pro Janina6
Přemýšlím, jestli se mi ulevilo... :)
pro Norsko 1
Jsem ráda, řžes to tu napsal, vím, že je to upřímný. Je to spíš takový pocit bezmoci až to vyrwezonuje, pak to obrátím proti sobě. Děkuji.
Krásné.
Nemám ráda zimní období... smiřuje mě s ním právě jen ta představa čekajícího života, co vyklíčí na jaře.
Tak výstižné - ticho rtů blíž ..... nevím proč, ale to vyťukávání mi evokovalo holou větev ve větru ťukající na okno, ta nálada řádků mi sedla, listí si ustlalo na zemi, vrátí se tam, odkud vzešlo, ale už je připraveno nové klíčení, nový život
Ten závěr není samozřejmě o mně, to by na konci figurovalo úplně jiné sloveso, se zcela odlišným emočním nábojem. ;-)