Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Indové.Z pozice_

03. 11. 2023
7
6
104
Autor
Benetka

Tolik kolik je mi teď

Už mi nikdy nebude

Vteřina za vteřinou

Ukrajují můj pecen chleba

 

https://www.youtube.com/watch?v=9y63z90mfQ4&ab_channel=centos2

Má...

Má?

Ne. Ne má. Nemá. Němá. 

Nemá nemá

Řeko němá

Pospíchej!

Ať nebolí to tak...

Má milá. Má ZLATOHNĚDÁ. Má Martinko_

Skoro jsem umřel.

Už zase. Víš? Nevíš?

Tisíckrát jsem již umřel a milionkrát vstal z popela. V tomhle mém životě jsi má NEJVĚTŠÍ láska. Docela. Ach.

Líbí se mi jak se vždycky rozzáříš v mé přítomnosti. Hloupě a naivně si myslím že je to díky tomu že mě-ubožáka-zase vidíš. Sic. Nu a já pak zářím též že. I hladím Tě jak jen to jde a dotýkám se Tě a vnímám Tě a chutnám a čichám a lísám se_ Sám jsa již bezmála téměř lysý... Ty víš? Že se Ti dávám (oddávám?) celý celičký docela. A nic nežádám na oblátku. Ničehož nic. Hlavně teda nic co bys Ty sama nechtěla. 

A přitom JÁ vnímám všechna Tvá trápení. A když vidím in natůra v Tvé tváři ten neskutečný smutek řikám Ti: NEBUĎ SMUTNÁ! (VŽDYŤ JSEM S TEBOU!!!:)

Vždycky budu s Tebou. Za Tebou. Vedle Tebe.

Aby ses měla o koho opřít. Jo. Ale jen když budeš chtít. Samozřejmě.

Dokud mě nepošleš do prdele.

A mezitím...

Hladím tím víc!

Ach.

NEBUĎ SMUTNÁ.

MILÁČKU.

JSEM A VŽDYCKY BUDU S TEBOU.

Avšak co Ti vlastně můžu dát? Krom toho co nechceš.

Taky se mi líbí jak nevěříš. Ani v Boha ani v to že už jsme tu někdy někde byly. Ty&Já. Líbí se mi jak mi nevěříš když Ti říkám že jsi KRÁSNÁ. Dvakrát během dvou dnů jsem obejmul Tvůj pas a jsi prostě jako Twiggi! 

Ach!

MILÁČKU!!!

Možná snad jen chceš? Slyšet?? To jak Ti řikám že JSI KRÁSNÁ a proto mi podstrkuješ opak?!?!?! :)

 

HLUPÁČKU.

 

JSI KRÁSNÁ.

 

BOTKA.

 

PeS + :

Milá něžná vnímavá chytrá voňavá citlivá vtipná rozevlátá empatická rozervaná neuvěřitelná moudrá nadvěcí praštěná jemná krásná. Trdlo... A tak.


6 názorů

Radovan Jiří Voříšek
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

Souhlas s K 3

PS i Nohavica mě rozněžnil


K3
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

Nebývale vroucné až něžné. Jako opravdové nebo opravdu opravdové vyznání:).


Benetka
před 6 měsíci
Dát tip Alegna, Zeanddrich E.

Děkuji všem za zastavení se a také za zanechání své stopy zde. Psal jsem to jen pro sebe proto ta kategorie a to malinkaté písmo. Psal jsem to proto abych upustil z ventilu ten neskutečný tlak v duši. Psal jsem to taky proto abych si utřídil myšLenky. Měl jsem teď posledních několik dnů zdravotní potíže že ani psát mi pak nešlo. Ale už je to lepší. 

Zajímavé bylo sledovat ZLATOHNĚDOU když jsem řekl že snad už konečně umřu. Ten její výraz ve tváři je nepopsatelný... Však Ona moc dobře ví co k Ní cítím a co všechno pro Ni dělám. A kdybych najednou nebyl tak... Tak nic. Zvykne si. Všechno přebolí a život jde dál. Tečka.

Ještě jednou Vám všem poděkování a vřelá objetí.


Philogyny
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

Bene, mám nové brejle a nevidím. Vzpomněla jsem si na babičku a nasadila si ještě jedny.

Pro mne to trdlo... :)


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

Ty nejsi vyznavačský učedník, mistrovskej glejt máš dávno v kapse.

(Jenom taková drobná zajímavůstka – kdyby obsahovala závěrečná adjektiva mužskou koncovku, všechna by seděla na mě.)


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

To je vyznání!!!! Jen ta poslední věta předčí všechna, která znám ....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru