Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTD - Jak Děd ke štěstí přišel
Autor
Aru
17 názorů
díky supíku a Lído, Aruovské to jistě není, byl jsem již obeznámen s tím, že dnešní pohádky letí na vlně "bláznivin" :))
K3 o výrobu zlata se přece pokoušeli již alchymisté a neúspěšně. určitě je pro dítě lepší začínat o vojákovi, který se stal králem, kterému před tím unesl dceru a nechal ji zabít oba rodiče, místo aby sám k popravě došel, než s děvčátkem ze sirotčince, které umrzne v ruinách domu mrtvých rodičů. to snad bylo vůbec moje první seznámení s Andersenem, od té doby jsem přestal být v pořádku :D
Zní to jako aurum, že by? On byl, Andersen možná podivín, ale psát uměl, miloval jsem Křesadlo. Kdyby nám sem na Písmák tak jednu pohádku vykřesal... Nemáš to sice moc uhlazené, ale zase se mi to zdá barevné, takže T.
:))) Taky jsem se pobavila, tvůj styl dal vzniknout novému termínu - Aruovské
Jani samozřejmě židle byla bez nohou :D kupodivu takové židličky skutečně existují (bez levitace) v Japonsku, což mi došlo až jaksi po dopsání.
je to tak, přesto většinou ale pro potěchu čtenářstva vynechám část závorkového obsahu, zde byl pouze sousedce zvednut věk o rok, aby nebyla těhotná už v 16ti a nečekali na mě Písmaci s pochodněma před barákem :D
Kočkodane, to jsem rád že budeš moci usnout :D
bobek jsem neházel, spíse to bylo naopak :))
Jelikož jsem tvoje dílko četl už po půl čtvrté odpoledne, tak je tu snad určitá naděje, že budu moci v noci usnout.
Už jsem myslím kdysi naznačil něco v tom smyslu, že tvoje občasné autorské najuknutí ani trochu nesrovnávám s nepříjemnou kopřivkou či kurovitým okem. Je dobře, že jsi na amatérský literární server Písmák nehodil bobek definitivního druhu.
To je krásně aruovské ;) Už věta "děd seděl na levné židli bez nohou" mě nadchla (kdo byl bez nohou, židle, děd, nebo dokonce oba?) Tvoje radost z vypravování je téměř hmatatelná. Škrtat cokoli by bylo zbytečné, buď čtenář tu trpělivost má, nebo nemá ;)
ahoj Bene, díky, občas trable života postihnou i takového vzorného pecivála jako jsem já, takže na Písmák bylo pomálu chuti a také žádný magnetismus současné podoby webíku nepřidává
ARU!
To je dobře že ses vrátil! Chyběls mi tu! Víš?
A toto Tvé dílko... No... UJETÉ. Ale tak hezky mile - po Tvém! ARUovsky! Obrovsky!
Směju se tu! :D
Dík.
Jamardi Kachyňovo zpracování Malé mořske víly tomu taky moc nepřidalo :)
Goro proto kategorie horror. horror je to číst :D máš naprostou pravdu, dal jsem tady tomu volný průchod a neušetřil čtenáře ani množstvím vtipu, ani četností závorek.
mimochodem, kdo hádal že Děd je současně jak stav věku, tak jméno, a že Děd je k tomu erotoman, hádal správně :D
Aru, nápad je skvělý a kdybys něco málo (slov a závorek) vynechal, bylo by i dílko ještě skvělejší... Třeba na přechodník bych ještě koukla... a z kterou měl již tři děti - se kterou. Přijde mi, že se některými opravdu výbornými "hláškami" sám necháš unést a pak už to hůře "kormidluješ".
Nicméně jsem upřímně ráda za tvůj osobitý příspěvek k TD! Je originální a vtipný!
No jo, velké cestování není pro každého. A jiné zážitky jsou kolikrát lepší. :)
Četla jsem si o Andersenovi. Že byl divný. A že nikdy nezaložil ani jednočlenou domácnost, celý život strávil po hotelích a penzionech. A že byl z chudých poměrů a že ho hodně finančně podporovali. Což je jistě pro některé lidí nesnesitelné, byl pro ně nesnesitelnou osobou.