Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZáhony
Autor
Rhodesie
16 názorů
První mi nahodila dnešní den, kdy načapala svou drahou polovičku, jak rosí moje kapradí, co si přesadila z lesa. Nad zahradou se stahovaly mraky...smíchu. Pak mi naskočilo vykládání kamaráda. Koukal přes živý plot na sousedku, co si o ním soused myslele, že je nejkrásnější ze všech a přiměřeně tomu žárlil. Přišla odveta. Postříkal mu ten živý plot Randapem. Což tedy nechápu, protože mu zvětšil sledovací prostor... :)
Tu taktiku zdržovací
dělat věčně možné není,
sílí ženy hrozné klení,
nebude moc žůžo „baci“
na hýžďová místa,
jež manželka chystá.
K úderům se zlostí na líci
užije příhodnou hadici?
Vskutku v noci kolem třetí
guma k zadku honem letí,
roste švihů fofr lehce,
muž už zpívá o Prdelce...
Zastavil se mu čas. :)
Ještě než jsem dočetla, myslela jsem na psa Pifa, který dostal po dobu nepřítomnosti svých pánů na starost zahradu a plnil příkaz "Budeš zalévat každý den!" Zaléval, i když hustě pršelo. :)
Hezky pěkně! Odpozorováno že života.
(...píšu to ve tři ráno když mi nejde spát... :)
Dal jsem sám sobě Tip. Nechtěně. Sorry.
Nebo možná chtěně, protože mám dobrý vkus... :)
spílá si:
podoben jsem debilu
mám slabý heslo
v tom blbým mobilu
No a kdyby třeba kopal studnu... :D
Ty jo, takhle se dá vymýšlet donekonečna! Už vím, čím zabavím hlavu ve tři ráno, až nebudu moct spát.
Taková menší zahradní záplava. No, chválabohu, že nestříhal stromy...