Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokroutky 58
Autor
Kočkodan
Pokroutky 58
V průběhu necelých čtrnácti dnů zabil osm lidí, převážně žen. Byl dopaden a odsouzen za vraždy z pilnosti.
Dozorce měl dlouhodobě velice hlasité větry a vysloužil si pochvalu ředitele věznice jako nejlepší řachař.
Nechal si u kartářky vyložit, co ho čeká. Docela se lekl, když začala jasnovidka křičet. Nevěděl, že ona budoucnost vřeští.
Již skoro půl roku byl bez milenek a začínal mít pomalu komplex méněžennosti.
Ukázalo se, že nemocnice prováděla podvody při nákupu umělých srdečních chlopní. Došlo k obžalování celkem pěti osob za tuto pumpárnu.
Při cestě ze Zlína mu chcíplo auto. Otevřel kapotu a hrabal se v motoru. Brzy objevil závadu – zapečené cvičky.
Majitel obchodu s použitým zbožím měl těžkou chřipku a dva týdny ležel v posteli jako bazar.
Žena si denně mazala obličej darovaným kosmetickým přípravkem, přesto vypadala stále hůř a hůř. Asi po měsíci s hrůzou zjistila, že jí snacha koupila k narozeninám degenerační krém.
Sněžný muž potkal skupinku horolezců a začal po nich házet koulema. Ihned ho vyplísnili za yettinské chování.
16 názorů
Byl jsem zcela zhrozen, když jsem zjistil, že mi dal tip Kočkodan. Ale jak ho tak znám, tak si myslím, že jde jen o omyl, určitě se pouze překouknul a někam nechtěně kliknul.
Milí čtenáři, za vaše ohlasy vás rozhodně nechci jednoho po druhém zamordovat. A není to jen kvůli tomu, že jsem líný člověk. Jsem zároveň (zatím) i lidský jedinec při smyslech a podobný druh reakce na vaše reakce by byl zcela neadekvátní, přesněji řečeno naprosto praštěný a silně lidově vyjádřeno totálně prdlý. Takže k němu nedojde. Dojde k něčemu hodně jinému – poděkování. To se myslím hodí mnohem lépe, protože jsem po důkladném analyzování vašich slov dospěl k názoru, že mne chválíte. A často i v symbióze s humorem. Tudíž děkuji pěkně.
Nádražní rozhlas: Pozor, pozor! Ztratila se k...a z Boženky. Oprava: Bunda z koženky.
Degenerační je perla, cvičky ale také rozesmějí, ostatně i pilnost má něco do sebe.
aleš-novák
před 8 měsícidegenerační krém je výborný dárek pro tchýni, která se snaží působit mladistvě.
Nemůžu říct, že tvé aktuální Pokroutky nejsou občas trochu yettinské, ale líbí se mi velmi! :-)
Na oplátku jeden můj na aktuální téma - Bývalý/současný? předseda odborů mi svými manýry a neplacením členských příspěvků připadá trochu jako takový Sebestředula.
Radmila Marie
před 8 měsíciKočkodane, super. Cvičky a yetti... :-)
Muj manžel omylem jedl prášky na srdce naší králíčí jezevčice, které jsem položila na polici vedle jeho...vypadá spíš čile... :)
Degenerační krém by asi moc dobrou prodejnost neměl:-)
Prima kousky, Luboši!
Supeeer - všechny - komplex méněněžnosti je nej.
Když děda chytil druhou mízu, babička mu tajně přezdívala "remízek".
Skvělý všechny, hlavně - KRÉM NA KSICHT A VŘEŠŤANKA... :) Jo a ten chudák s dlouhým půstem.