Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprší už i do slisované slámy
Autor
Philogyny
Díváš se do kaluže
na své tělo zdemolované chlastem
na chvilku uvěříš
že by se mohla vrátit
---
hodíš do odrazu kámen
zhasneš
všechny ty oči do svých
---
když se probudíš
polštářem prorůstá les
nedestilovaná chuť
po blechách a šampaňském
21 názorů
pro Lili
Dneska jsem k nim popošla, už se stmívalo... Jeden zrovna debužíroval. Aspoň trochu přiberou, jsou to takoví dva prcci, co se asi ztratili mámě. Děkuji! :)
Chytit blechu asi fakt ne, ale to dílo je velké určitě. Aspoň má říz.
Nevím, jestli je fantastické chytit blechy. Já od ježků. Než je pustím, tak kapku mezi bodliny a odčervit. Děkuju za přečtení. :)
Já v těch teniskách chodím pořád. Včera na Velehrad k telatům, pomalu se smrákalo a začala mi být zima. Od nohou. Jsou tak krásná. Stojí tam táta býk, vedle tele a máma . A pak další podoba. Tohle ještě nenamaloval žádný malíř ani básník. Já asi vím, jak to myslíš.
Phil - Taky znám dost lidí, co píšou a mám je v oblibě. Nesoudím nikoho, v jehož teniskách jsem neušel aspoň kilometr.
Sám nevím, kdybych měl problém s alkoholem, jestli bych dokázal přestat.
Psal jsem o blízkém člověku, kterého to přivedlo do hrobu ve dvaapadesáti letech a ničilo celý život. Tím ho nekritizuji...
pro Rhodesie
Do nikoho nevidíš. Nikdy bych nikoho neodsoudila. Znám hodně lidí, co pijou a mám je ráda.
Skvělý, Phil. Mě toto naštěstí míjí, ale ve své blízkosti tento problén byl.
Žel dopadnul dle toho: 1967-2019...
pro Kočkodan
Vystihl jsi ...blechu na prsou jsem ještě neměla, nevím, jestli byla šťastná... :)
... doufám, že i druhý žije a dostane chuť na piškoty, pokud tedy na něj zbydou :)
pro Allegna
Jenom na mě naskočily blechy. Ty od ježka, jak jinak. Seděl v misce a cpal se piškotama. Druhý asi spal a nebo je mrtvý. Ta kaluž je pořád. Setrvale.
Jsem šťasten jako blecha, že nade mnou chlast nemá žádnou moc a tudíž ani nemůže devastovat. Do louže bych kámen nehodil, avšak hodím komplimentem po tobě, jelikož mne zaujal každičký ze tvých veršů.