Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seale pak je tu ještě ta tma
Autor
Philogyny
Ten večer měl zvláštní barvu procitající bouřky do louží padal pyl
složené oči včel
nakonec staré ptačí hnízdo
někdo v něm smíchal vítr smích síru a peří plavalo na hladině nechtělo se potopit a někdo pořád zpíval věř mi pojď na pivo
---
a ty
užínals potajmu z mého psaní louku bršlicí krmil zakrslé králíčky
někdy i ty zdánlivě obyčejné věci mají myšlenky slepené smůlou a dřevem /voní o ní/
ale pak je tu ještě ta tma
hranostaj a
tajemství
tvrdý neleštěný eben
12 názorů
Pro Janina
Někdy nevím. Jsou to spíš takové chaotické zápisky a možná, až nebudu moct chodit, tak se k nim vrátím. :)
pro Alegna
Ráda čichám smůlu, když jdu lesem, tak si schválně naberu na prsty a pak nesu domů... :) Děkuji.
Zase tak krásné verše. Umíš ty okamžiky, co se kolem řítí kosmickou rychlostí, zachytit, pojmenovat, ochočit... (a já tomu se zatajeným dechem chodím přihlížet ;))
Obyčejné věci mají velkou krásu.
Nechala jsem se ráda provést tvým večerem, nebyl jásavý, nebyl smutný, slovy hladil po duši.
pro Kočkodan
Komentáře čtu ráda i u cizích básní, ale neumím na ně dost dobře odpovídat. Tak aspoň hezký den... :)
Pro Zeanddrich E.
Na pivo zve žluva hajní, i když... :) Stahovala jsem si apku, protože všechny ptáky nepoznám, štve mě to, je to ostuda a vnučka se pořád ptá...už se těším. Teď jsme viděly datla, tesal do stromů potravní otvory. Počítaly jsme díry, že. V těch velkých lesních kalužích, co nevysychají člověk najde všechno. I sám sebe, někdy... Byly jsme i v lomu, vyvolaly Prince, nosíme pamlsky. V kapse nosím pro jistotu pepřák, všechno je zryté od divočáků, jsou přemnožení, je to pohroma. Vždycky byly na poli skupinky srnčího a teď nic, nevím, jestli to nemá spojitost s tím vlkem. Ušla mi skoro osm kilometrů, bude to taky chodec. Já si vždycky najdu nějaký klacek, líp se mi tak chodí a kdyby něco...tak ona taky, aspoň je legrace...děkuji.
Zdání neklame, opravdu posílám další běžný komentář bez myšlenky.
... .
Popsáno dost přesvědčivě; docela mne to vtáhlo...
(...někdo v něm smíchal vítr smích síru a peří plavalo na hladině nechtělo se potopit a někdo pořád zpíval věř mi pojď na pivo...).