Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez názvu

06. 04. 2024
9
10
111
Autor
dadadik

    

 

stýská se mi po tom

   co bylo před léty

   před rokem

   před týdnem

 

po tom co bylo včera

   před hodinou

 

 

 

 

 


10 názorů

dadadik
před měsícem
Dát tip Alegna

Alegna - myslím je to naladěním :)


Alegna
před měsícem
Dát tip

hm, ono nové to staré zase nahradí, ale trocha nostalgie po odešlém dělá duši dobře :)


dadadik
před měsícem
Dát tip

Abakus dobre, ale toto je o něčem jiném :)


Abakus
před měsícem
Dát tip dadadik

sú veci, za ktorými mi naozaj nie je ľúto. A aj tie sa  dajú vybehať. Zavreté hranice, strieľanie do ľudí, prvomájové pochody, zjazdy, toaletný papier na reťazi....


Kočkodan
před měsícem
Dát tip dadadik

Krátce jsem uvažoval o tom, že ke tvému dílku bez názvu napíšu komentář bez písmen a znaků, ale to semi pak zdálo být přece jen příliš extravagantní či revoluční. Mým vroucím přání je, aby se ti po tomto mém textu nejpozději za hodinu a čtvrt natolik zastesklo, že si ho znovu vyhledáš a opětovně se zrakově a duchovně polaskáš s každou jeho bukvou. I s následujícím emotikonem - ;-)


dadadik
před měsícem
Dát tip

.... Nore neuč orla lítat :)

a pak - on ten stesk je takovej příjemnej, taky :)


Norsko 1
před měsícem
Dát tip

.. trápit se a přidávat, když ti to nejde


dadadik
před měsícem
Dát tip

Norsko cvičit na zemi nestačí?

s malou procházečkou?

:)


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip dadadik, Norsko 1

... .

(Neboj; vše zůstalo zapsáno alespoň v Akáše, všeobecné kronice lidstva - a z§stane to tam snad alespoň do doby, co planeta Země bude planetou Zemí... :) )


Norsko 1
před měsícem
Dát tip dadadik

Na stýskání je nejlepší začít běhat 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru