Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrečo sa viac nehovorí o tom, že žena po umelom potrate niekoľko rokov mužom v plodnom veku hrozne pachne?
Autor
stana.lebloch
Prečo sa viac nehovorí o tom, že žena po umelom potrate niekoľko rokov mužom v plodnom veku hrozne pachne?
Kde je hen tá kategória Diskusia, dofrasa?
115 názorů
Zeanddrich E.
před 3 měsíci
(a ano :); ukazuje se, že i jinak posvěcené jméno Marie může se stát pozemským jménem, bytosti, nacházející se aktuálně zjevně ve spárech zla... )
Zeanddrich E.
před 3 měsíci
A co se týče toho tzv. vesmírného Zákona odrazu (lidově Zločinu a trestu, nebo také Karmy):
myslím si právě, že tyto nejchudší rodičky v temném středověku na nebesích dostaly spíše plusový bod za to, že i ve velice svízelné situaci své dítě nezabily, a raději je alespoň *takto nabídly dalšímu životu...)
*(pokud už je ovšem někdo odložil někde v lese (spoléhaje se přitom třeba na nějakou tzv. velikou náhodu), už tento čin byl mnohem, mnohem spornější...! )
Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Staňo (etc.), narazil jsem zrovna ted na zmínku o patrně nejstarším bybyboxu na světě (nebo v Evropě alespoň); cituji:
(...). V mnohých kostelích byly umístěny zvláštní nádoby, do kterých mohly neprovdané matky odložit své děti, aby se jich obětaví věřící ujali.
(...).
...Papež Inocenc III. zřídil v roce 1198 při nemocnici Svatého ducha v Římě nalezinec vybavený zvláštním otáčecím zařízením zvaným torno, které se později stalo pověstným. Byla to vlastně schránka ve zdi kláštera, do které bylo možno vložit dítě jen určité velikosti a otočením schránky je dopravit dovnitř pod ochranu světce, jemuž byl kostel zasvěcen. Měly se tak zachránit děti, které by jinak již svou pouhou existencí vedly své nešťastné matky k tomu, aby se jich hříšně zbavily. Takto je mohly odložit třeba i v noci a zůstat nepoznány, (ad Porodnice U Apolináře měla tajný porodní sál, kam směly jen rodičky s maskou, a již tenkrát zajišťovala tzv. rooming
https://www.nespechej.cz/clanky/porodnice-apolinar-tajnost-rooming-20231203-2207.html )
)
Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Zejména Martha - od času asi 18:40 – je, Staňo, - podle mne tedy -, příkladem té, která buď „nepáchla“ vůbec, …, anebo jen nedlouho ((a těším se z jejího – jak zdá se – plného rodinného života v současnosti :); - posílám jí sílu a energii, kterou ať nechť načerpá vždy - dejme tomu – ve futrech jejího bytu, nebo domu…! :):) ))
::::::::::::::::::::::::::::::::..
Zeanddrich E.
před 4 měsíci... .
Myslel jsem, že sem už vstupovat nebudu, ...., ale náhodou dosti velkou :) narazil jsem na ten odkaz, co jsem výše sliboval, a tak jsem se vrátil jej sem vložit... (poslech zejména pro ty, co dovedou slyšet i to, co je nevyřčeno :); - co je, tak nějak, za oponou...:) )
(( ...)).
„Že půjdu na potrat jsem věděla hned.“ Příběhy žen, které podstoupily umělé přerušení těhotenství
https://www.mujrozhlas.cz/dokument/ze-pujdu-na-potrat-jsem-vedela-hned-pribehy-zen-ktere-podstoupily-umele-preruseni
Čože? Tu si sám môžem dať tip?
(např. moje kolegyně M. Osičková z Velkých B. si vzala za manžela také Osičku :):); zda - a jak hluboko - zkoumali předtím své případné příbuzenství, to nevím... :):) )
:::::::::::::::::::::::::::::::::
A co se týče původního tématu této (pseudo)diskuze: já jsem také proti zákazům; ... . - Jsem pro širokou edukaci...; - ví se to ostatně, (přinejmenším :):) ) již po tisíce let, že jedině ta, v konečném svém důsledku, je zdrojem pokroku a vzdělanosti, vedoucí ke kvalitativnímu vývojovému postupu bytostí ve svých (nejen) zdejších výukových misích... :):), na své cestě ke kvalitám našeho Otce nebeského :):), který stvořil si nás přeci ke svému obrazu... :):).. Tečka.
O Leblochách :) (o Lebloších...? :) ) u nás na okrese toho moc nevím :) - ale - dělal jsem na Katastru (a občas jsem tam i měřil... :), a měl jsem *odtama kolegyně a kolegy nějaké, apod. :) ) - a vím, že třeba o *Bílovicích se říkalo, že je tam Osičků více než lidí... :):) (reálně jich tam ovšem byla asi třetina... :) )
:::::::::::::::::::
A podobně ve Velkých Hostěrádkách (pokud se nepletu teď :) ) vládlo zase jméno Pažebřuch... :):)
Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Jo, promiň, Staňo, já jsem si nevšiml, že na mne ještě mluvíš...:)
O mojej rodine na Morave ti napíšem súkromne. Až niekedy.
Pro mě ne, chutné čtení. Stává se ledacos nepříjemného, chlapi na tom často ale nejsou o moc líp. Nepříjemné to je pro obě strany.
Zeanddere, v jednej obci pri Břeclavi sa hovorí, že Leblochov je tam ako psov :-)
stana.lebloch
před 5 měsíciZeandder, týchto mužov verejne bičovať na námestí
stana.lebloch
před 5 měsíciLuzz, si humorná
ja však tu žiadnej žene konkrétne nehovorím nič
stana.lebloch
před 5 měsíciFico si takisto koledoval. Možno sa teraz polepší.
stana.lebloch
před 5 měsíciA prečo by toto malo ubližovať ženám?! Snáď len tej, ktorá ublížila svojmu decku, že ho nenechala narodiť, a nechala ho v sebe bezbranné zabiť?!?
dievča z lesa:
Mama bola z Holíča, otec od Břeclavi. Starí rodičia tam aj tam. Mama hovorila doma po slovensky, otec po česky. Jedna noha slovenská, druhá moravská. Stačí?
Á, predsa sem niekto prišiel
To Toot: odkaz jsem zatím nenašel (kdybych si alespoň vzpomněl na jméno autorky, když ne přímo na název), ale alespoň jsem našel Staňu (hlavně na Facebooku :) ).
-Jseš to Ty, Staňo, že...?; uprostřed své rozvětvené česko - slovenské. (moravsko-slovenské?) familie ?:).
- Jako geodet OSVČ jsem také něco měřil pro nějakého Leblocha z Moravsk. Žižkova (cca ve druhé polovině let devadesátých...); je to někdo od Tebe...? :)
Zeanddrich E.
před 6 měsíci
(Pokud najdu ten odkaz, co hledám, ještě se sem vrátím; jinak už asi ne...)
((...)).
To Toot (doufám tedy, že Ty se mně během hovoru pod rukama nesmažeš :), jako dneska před chvílí Dort :) ): Já věcem ohledně IT moc nerozumím, ale myslím, že přinejmenším v redakci mohou zjistit, kdo z jakého počitačového ID se přihlašuje, a píše (ohledně WI-FI to snad jde zjistit také...).
::::::::::::::::::::
Jinak tato ,,diskuze" (mimo jiné) nemá rovné podmínky - (např. v tom, že někdo ,,diskutuje" pod svou nicneříkající, třeba i jen jednorázovou přezdívkou, a někdo druhý - třeba - pod svým jménem...).
Začíná mne docela mrzet, že jsem se zde zapojil; celkově je to spíše ztráta času, pokud nějaká strana místo věnování se předmětu diskuze ,,domýšlí" (navíc naprosto nelogicky) ,,motivace" druhých diskutujících, apod. .
jakože lebloch je alter zeandricha? ty jo, vždyť oni spolu normálně vedou rozhovory... tady je to ještě větší blázinec než jsem si myslela...
toot, chápu. tohle se blbě říká. ale jedna věc je, když na to upozorním kolegu nebo kolegyni v práci / někoho z rodiny, a jiná věc je to, když tady někdo vykřikuje "žena po umělém potratu páchne"
(a asi ani těm blízkým, případně spolupracujícím neřeknu, že páchnou, smrdí jako zdechlá ryba nebo cokoliv dalšího... ale možná s tím někdo nemá problém - hele, šéfko, vy dneska tak páchnete, asi se z vás poblinkám...)
bezdomovec anebo hodně navoněný, převoněný člověk... to je specifickej případ... nevím, asi bych to v té tramvaji vydržela anebo vystoupila... koneckonců není to člověk, se kterým trávím déle času...
dorte, moc nerozumím. všem nám přeješ mykózu u partnerky?
jinak s tím, že na hlouposti si umíme dělat čas... tak někomu asi přijde smysluplný se ohradit proti tomu, jak jsou zde ženy uráženy místními znalci ženských těl, leblochem a zeandrichem
promiň, Marcelo, ale nevím, jestli máš problém s porozuměním textu, anebo zda mi záměrně vkládáš do úst něco, co jsem neřekla. nikde ve svém komentáři netvrdím, že by žena nemohla být cítit (stejně jako kdokoliv další) - z různých příčin (změny hormonálních hladin atd.). takže pro jistotu ještě jednou - ohradila jsem se proti tomu, jak je to tu podáno - "žena muži páchne" a pod., nikoliv proti samotné skutečnosti (ostatně to je známo už hodně dlouho, že čichem si člověk taky vybírá...)
prostě - nevím, tobě možná přijde normální někomu říct (v tomto případě se to ještě týká docela citlivé záležitosti), že páchne, ale řekla bys to třeba do očí i o člověku, který je cítit starobou anebo kvůli nějaké metabolické poruše?
a to mi šlo... mně tento způsob vyjadřování (plus zeandrichovo poučování) přijde prostě nechutný.
Luzz ono je to ale klidně možné. Ono je totiž už prokázáno i to, že pokud mladá žena vysadí hormonální antikoncepci, může se stát, že jí začne "smrdět" partner. Proto se lidé často rozcházejí, když začnou "plánovat rodinu". Takže je to vlastně fifty-fifty ;-)
tak hlavně tady těm dvěma pánům (stana lebloch a zeandrich) vůbec nešlo o nějakou diskuzi, jen o to, aby dali najevo opovržení ženami, které se pro potrat rozhodly (potažmo ženami obecně). slovník tomu odpovídá - "žena páchne, smrdí... nedá se to vydržet... muž ji opustí, protože mu žena začne páchnout" anebo zeandrichovo - "tohle by si měla poslechnout každá žena..."
prostě "soudíme, nepomáháme" v praxi.
a s tím ubližováním... chápu, že se to někoho může dotýkat... ale nemazala bych to. vypovídá to hlavně o autorovi.
Tak to je konec - Pusíku vidíš to? Se mi tu otočil otaznik. Jdu do krytu.
Proč při Covidu lidi ztratí čich...Ha?!
Za všechno můžou trpaslíci.
Muž je v plodném věku až do smrti. Prý. Jenže to už pak tak páchne, že mladá holka o něj ani kolo neopře.
dievča z lesa
před 6 měsícitoot ... tak ako ty, aj ja si dovolím napísať svoj názor, beriem to aj s následkami a trvám na ubližovaní*
dievča z lesa
před 6 měsícitoto 'ostatní nezařaditelné' ubližuje ženám ... autorovi odporúčam zmazať
autorovi odporúčam písať v rodnom jazyku
(Myslím si, že jsem to tehdy poslouchal na Rádiu Plus - ale mohlo to běžet i na jiném kanále; - vím, že často si předávají pořady s Radiožurnálem i s Dvojkou, například....)
Cca před dvěmi (- nebo již třemi?) měsíci jsem někde na Českém rozhlase poslouchal pořad, ve kterém hovořily asi tři ženy, které prodělaly interrupci.. .
Zejména jedna - nakonec v záplavě slz - popisovala klasickou situaci: její duševně (duchovně ale asi také) zřejmě značně nedospělý partner ji, v rozporu s její intuici, dosti nevybíravě přiměl k interrupci - a pak - patrně poté, co mu díky této začala páchnout - ji stejně opustil... .
Poté dosti složitě a nákladně (snad někde v cizině?; na podrobnosti si již nevzpomínám...) se v nějakých seancích omluvila tomu dítěti (té bytosti, která z tzv. přípravné roviny k ní přicházela...), že jí nedovolila se narodit, etc. ...)
((...)).
Tohle by si měla poslechnout každá žena, kterou někdo nutí k tzv. umělému potratu; - myslím, že by se většině rázem přeskládal žebříček jejích možností... .
((...)).
Zatím jsem ten pořad nenašel. - Víte-li někdo, o čem mluvím - dejte sem, prosím, odkaz... .
stana.lebloch
před 6 měsíciDiskutovať sám so sebou sa dlho nedá-. Takže dobrú noc
stana.lebloch
před 6 měsíciPreklep: Kamamura
stana.lebloch
před 6 měsícidievča z lesa: Ty, ako Slovenka, si snáď veriaci?
A Pusík je kto?
A zmyslom číslo dva by potom malo byť to, aby žena mala do ruky ďalší, veľmi pádny argument proti svojmu sebeckému snúbencovi (apod.), ktorý by ju do interrupcie nútil - pretože žena je celkovo intuitívnejšia, a tým rozumnejšia
stana.lebloch
před 6 měsíciemme: Neviem, či si taký nechápavý, alebo či chápať nechceš - zmyslom alebo výsledkom tejto diskusie malo byť to, že nie sú dobré zákazy interrupcií - ale interrupcia asi tiež nie, keď (Príroda, Stvoriteľ - dosaď si sám) zariadil/a, že žena je potom pre mužov trebárs aj dlhé roky odpudivá
chlapci, uľavilo sa VÁM? ... deň matiek sa na písmáku vskutku vydaril ... ešte chýba písmo božie+
Zeanddrich E.
před 6 měsíci
(( ...)).
Mělo by se ale především, myslím, zde říci toto: za mnoho dívčích (ženských) zničených životů mohou spíše jejich (pseudo)partneři, kteří je - často proti jejich intuici - do interrupce tlačí - a potom je stejně opustí, jelikož jim právě poté začnou (jak, myslím, správně píšeš) tzv. bytostně páchnout... .
Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Byl jsem povolán, tak jsem tu. - Jo, tohle je smutné téma... .
Já to také poznám na dálku (vlastně i v TV třeba). - Ale dlouho jsem nevěděl, o co jde... .
stana.lebloch
před 6 měsíciJa idem spať, chalani
Benetka, bola, a ešte mnoho ďalších. To ale pamätáme len mi starí :-(
Hmmm...
Toš... To si nésu úpa istý eslivá tady tá kategória vůbec kdy byla. Myslim jakožto samostatná kategória. Ale možné to je. No včíl už nee prostě. Ale nemyslim že by to byla zas až taková ztráta páč dycky možeš reagovat aspoň nejak no... I když to třeba nekomu nestačí... ;)
stana.lebloch
před 6 měsíciJa ich poznám aj v televízii, takže nehovorím, že nosom. Ale aj moji kamaráti sa so mnou zhodnú, že im to veľmi vadí napríklad pri reči na malú vzdialenosť, apod.
Ale kategória Diskusia tu chýba, Benetka?
Ad 1.) Kamamura a spol. tu nikdy řekli že tu budou na věky
Ad 2.) Tu nie cenzúra. Akurát mosíš vediet čo a ako...
Ad 3.) Diskusie na Picmáku sa stále vedú. Možno že však sú iné ako pred tím...
Ad 4.) = Dielko samé: O tom neviem zbla nič. Bodka.
stana.lebloch
před 6 měsíciZdá sa, že diskusie na Pismaku sú tiež mŕtve. -Kto ich tu zabil? Novoty, hádam.
stana.lebloch
před 6 měsíciPrečo sa mi to neobjavilo medzi novými dielami? Cenzúra ako na Facebooku? Idem preč
Kam sa podeli Kmamura, a spol.?