Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlodníček 9

12. 01. 2014
31
43
4288
Autor
Kočkodan
Baštonáda – velmi chutné jídlo Blinkr – lehce zvracející kojenec Bludička – žena šířící nepravdivé informace Hlušina – porucha sluchu u horníků Culík – usměvavá osoba Holografie – podobenka Karla Hály Inseminátor – účastník semináře Medik – včelař Meniskus – rada při obsluze elektronických přístrojů Mrzák – osoba trpící chladem Nemakačenko – spolupracovník, který přestal se sexuálním harašením Pivoňka – žena holdující pivu Pivot – muž holdující pivu Podolek – obyvatel pražské čtvrti Podolí Polokecka – občas mlčící nebo pravdu říkající osoba Pučista – člověk mající dluhy Štěnice – mládě psa (fenka)

43 názorů

Kočkodan
30. 04. 2016
Dát tip
Díky Irčo. Ano, dříve byly některé věci trochu jinak. Věřím, že budu za tři týdny vítaný makačenko. (mírný úsměv)

Gora
30. 04. 2016
Dát tip

Blinkr, nemakačenko, štěnice...také pozoruji, že máš tip od R.L.. Jak se ten svět mění... a ty zůstáváš stále vtipálkem a to je fajn.../T.


Kočkodan
08. 04. 2016
Dát tip
Bud prosím te alespon obcas také polokeckou. :-)

Kočkodan
16. 09. 2014
Dát tip
Treba by ses mi, skoro neznámá Markel, mohla za pobaveni trochu odhalit. Myslím tim napsat mi do zprávy neco o sobe. Rozsah zavisí na chuti a duvere ke mne. Ale minimálne krestní jméno bych snad vedet mohl, jestli jsi Marie, Marta, Markéta, Martina ci nekdo úplne jiný. Predem dekuji alespon za nekolik vterin premýslení o mém prání. Unesu i zápornou odpoved. Pro vetsí sanci na odpoved kladnou posílám co nejmilejsího smajlíka. :-)

Markel
16. 09. 2014
Dát tip

:-))), to jsem se nasmála, krásné blbůstky :-)) *


A TO .....JSI MĚ .................JEŠTĚ NEVIDĚL :-):-):-)................


Kočkodan
28. 06. 2014
Dát tip
Mít te za kolegyni, tak by se ze mne stával nemakacenko jen velmi, velmi tezko. :-)

Nemakačenko – spolupracovník, který přestal se sexuálním harašením:-):-)))))))))))))))).T


Kočkodan
11. 02. 2014
Dát tip
Dík. At más v porádku nejen kolena. :-)

Whitesnake
11. 02. 2014
Dát tip

Meniskus asi nejvíc :-)


snad to nebude tak zlý)))


Kočkodan
09. 02. 2014
Dát tip
Nastestí mluvíme o mém blinkání spíse na hypotetické úrovni. Zblití prijde, az opravdu nebude zbytí.

s tím blinkáním bych možná začala mít starost ohledně tvého věku(


Kočkodan
09. 02. 2014
Dát tip
Jako gentleman ti nemohu nenabídnout své zahrátí. A pozdejsího ranního blinkání se vzhledem k tvému veku jiz bát nemusís. :-)

mně je zatím jen chladno))))


Kočkodan
09. 02. 2014
Dát tip
Já být blinkajícím mrzákem, tak mi moc do smíchu nebude. :-)

BLINKR, MRZÁK)))))))),chachááá


Kočkodan
14. 01. 2014
Dát tip
A hledme, ted tady vykvetla i kopretina! Pokud nejsi bludicka, tak me tvá chvála tesí a mohu zcervenat jako pivonka. :-)

Kočkodan
14. 01. 2014
Dát tip
Pro nás chlípníky jsou prskavky ptací vnady. :-)

Můra73
14. 01. 2014
Dát tip

... Prskavka - slečna šířící virové onemocnění.

 


Kočkodan
13. 01. 2014
Dát tip
Díky i stádecku o neco pozdeji prisedsích. Neunikl mi ani zdarilý return v podání Nami 99.

srozumeni
13. 01. 2014
Dát tip
***

macecha
13. 01. 2014
Dát tip

a ´mně se líbí "pivoňka"   ......... T***


Nami 99
13. 01. 2014
Dát tip

Když se sejde více lidí,kteří mají ,,Gentleman" - gen provokující k smíchu,tak je vždycky sranda.


MKbaby
13. 01. 2014
Dát tip

Geniální :) Hlavně Meniskus mne dostal...


Alegna
13. 01. 2014
Dát tip

:)


Kočkodan
13. 01. 2014
Dát tip
Dekuji vám vším za ohlášky. Je dobre, ze jste pri ctení mého dílka nemeli tendenci stát se blinkry, spíse minimalne culíky. Podobných ctenáru se musím drzet jako stenice. S temi zenského pohlaví se doufám brzy sejdeme na nejakém pekném seminári. (digitální tlemícek)

Alexka
13. 01. 2014
Dát tip

Jedna perla za druhou počínaje blinkrem a konče štěnicí  :-) *


takže Makarenko byl vlastně učitel sexuálního harašení? :o)

Toscana
13. 01. 2014
Dát tip
Dnešní sestava je geniální, opičáku!!! Ale nemakačenko mě rozbil na krupici... :-)))))) *t

Zřejmě budu polokecka. *


/*


Můra73
12. 01. 2014
Dát tip

:o)


Čudla
12. 01. 2014
Dát tip

Líbí  /*


Diana
12. 01. 2014
Dát tip
Blinkr, culík, inseminátor, meniskus i pučista, dneska mne to sebralo! :-)))****

Petr333
12. 01. 2014
Dát tip

*****


reinka
12. 01. 2014
Dát tip

Ty jsi teda číslo! :-))))))))))))


Nami 99
12. 01. 2014
Dát tip

Ementál,Hermelín - obyvatelé Sýrie


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru