Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příčení 42

25. 01. 2015
18
21
2482
Autor
Kočkodan
Strach má velké oči Jedno rčení praví, že strach má velká očka, můj hrubý odhad: jak bulvy kraví, malé jsou knoflíky, hrách nebo čočka. Strčit do kapsy Morálně zřejmě trochu zvlčil, když mu mobil v dlani mizí, do kapsy pro něj ruku strčil, obojí je ale cizí. Střepy přinášejí štěstí Štěstí prý přinášejí střepy, kdo tohle vymyslel, udělal botu, však souhlasí – cvičení, například dřepy, podstatně vylepší svalovou hmotu. Sušit hubu Lékař si s extrakcí nevěděl rady, hodinu trvalo trhání zubu, zbývá jen klientu setřít krev z brady, je třeba pečlivě osušit hubu. Sytý hladovému nevěří Rukou mávl pupkáč sytý, když lkal žebrák rachitický, nejeds dva dny? máš hlad? di ty! děláš drámo jako vždycky... Šikovnost nejsou žádné čáry „Šikovnost nebývaj žádné čáry,“ vypráví vnoučatům u lahve whisky, „v mládí moc frčelo i hraní čáry, váš děd byl šikovnej, měl z toho zisky.“ Šlapat si na jazyk Mizerně to s obouváním klape, problémy představují kličky, k tomu si ještě na jazyk šlape a dosti často na tkaničky. Táhnout za jeden provaz Fakt všichni táhli za jeden provaz, co visel od stropu přes oko háku, nikdo si nechtěl dát kratičký voraz, věšeli náměstka na berňáku. Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu Chodil furt pro vodu se starým džbánem, už z toho dostával i různé tiky, pak jednou konečně, povzbuzen tchánem, skočil si raději na kozlíky. Teče mléko po bradě Tečou mu po bradě bělavé pramínky, probíhá kojení, má přísun krmě, docela pochopím myšlenky maminky, že by to v pěti už mohl líp umět.

21 názorů

Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
Jistě, paní Přemyslovno. 

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

jak můžeš být starý ve svém věku? ve svém věku mužeš být akorát aktuální..


Kočkodan
02. 11. 2015
Dát tip
A nejsi na to ve svém věku přece jen už trochu stará?

Lnice
02. 11. 2015
Dát tip

jednoznačně teče mlíko po bradě:-)


Kočkodan
13. 03. 2015
Dát tip
Nejpozdeji po tvém posledním komentári nepochybuji o tvém rozumu. :-) Ano, byl jsem mimo jiné i cucák.

Markel
13. 03. 2015
Dát tip

nikdy jsem nepochybovala o tvých výjimečných schopnostech :-))


Kočkodan
12. 03. 2015
Dát tip
Tvoje deti byly urcite sikovnejsí. I mne to slo uz ve trech pomerne slusne. :-)

Markel
12. 03. 2015
Dát tip

poslední nejvíc *


Kočkodan
29. 01. 2015
Dát tip
Za ctenárskou vernost a nadsení z mé tvorby vám dekuji a dávám hezké vysvedcení. :-)

Super. Tipuji*


Zordon
26. 01. 2015
Dát tip

čáru jsem hrával jen o "céčka" to byly takové pofiderní zisky :)


Kolobajda
26. 01. 2015
Dát tip

Mi berňák už nemůže uškodit. Ale ta představa... krásná... 

Též pojednává jedna Tóra, jak věšeli exekutora...    /*


Já jsem pro ten provaz. Také bychom už konečně měli na něm pár jedinců popotáhnout.*


Čudla
25. 01. 2015
Dát tip

/*


srozumeni
25. 01. 2015
Dát tip
pobavilo...***

tkaničky a mlíčko líbí se mi nýčko........./***


smyčka
25. 01. 2015
Dát tip
Mně se líbí, šlape si na tkaničky.

smyčka
25. 01. 2015
Dát tip
Mně se líbí, šlape si na tkaničky.

smyčka
25. 01. 2015
Dát tip
Mně se líbí, šlape si na tkaničky.

Diana
25. 01. 2015
Dát tip
Pobavilo. A že táhli konečně jednou všichni za jeden provaz? Ani se nedivím! :-)))*

fialka...
25. 01. 2015
Dát tip

Všechny pěkné, úsměvné.  Poslední je pro mne nej... :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru