Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec světa

01. 01. 2016
21
18
1746
Autor
Vaud

Nic by nevyřešilo tolik problémů lidstva najednou jako konec světa...


18 názorů

MKbaby
31. 01. 2016
Dát tip

A jak k tomu přijde chudák svět?


/


Vaud
07. 01. 2016
Dát tip

uz jsem se oklepal a bude to jen lepsi :-) 


Zordon
06. 01. 2016
Dát tip

von už jenom takovej výpadek písmáku udělá svoje :)


Vaud
05. 01. 2016
Dát tip

Mate pravdu, ze jsem byl ve splinu :-) 


Pacer
04. 01. 2016
Dát tip
Nesouhlasím a kárám tě. Sice by se vyřešily všechny ty sračky, ale taky by už nebyla žádná sranda.

Prosecký
02. 01. 2016
Dát tip

Konec světa je příliš kurté řešení. Já jsem pro kompromis: Stačí zredukovat počet lidí na nějakých 500 milionů.


Oldjerry
01. 01. 2016
Dát tip

To je pravda, ale bylo by to asi škoda pro blbosti zničit jednu z možných forem života - ač tak nedokonalou... nebo si myslíš, že nemohou existovat inteligentní formy života jiné, než bílkovinné?  a na druhou stranu: jeden z problémů je, že se lidstvo ničí samo a se  sebou strhává i  ostatní bílkovinné druhy...

 

Jako myšlenka je to ovšem pravda...  *


Řešení by to bylo, ale pak by z toho nikdo nemohl mít radost.


Prosecký
01. 01. 2016
Dát tip

Nazdar, Vaude. Kde jsi byl tak dlouho? Podle tohoto díla bych soudill na intenzívní a teď pávě ukončený vztah s náročnou milenkou. Za stylistickou i obsahovou úroveň tip! 


Čudla
01. 01. 2016
Dát tip

Dost tvrdé. /*


Člověk jako takový je tvor inteligentní, ale lidstvo je banda dementů.

 


Kočkodan
01. 01. 2016
Dát tip
Jeden problém lidstva by se vyřešil, kdybych udělal konec s tím mým věčným komentováním dílek na Písmáku. Ale zatím se mi to nějak nedaří... :-)

Vaud
01. 01. 2016
Dát tip

Hele ho, Visarionoviče :-) 


Miroslawek
01. 01. 2016
Dát tip

Smrt řeší všechny problémy. Kde není člověk, není ani problém.

(J. V. Stalin)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru