15.11.2009 21:18 K dílu: chci si hrát Saintzero
jako vždy zajímavý
01.10.2009 22:33 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
já vím jen rejpu.
01.10.2009 21:29 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Opět musím poděkovat svému učiteli v pravopise papouchovi. Dík.
01.10.2009 20:47 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Chtěl bych dále probrat,jestli jste toho názoru, zda jde napsat dílo o ničem např. báseň, pokud autor zvolí způsob, jak to správně podat. Odsuzujete autora, který napíše např báseň jak jsem si ráno namazal chleba s máslem.
01.10.2009 20:20 K dílu: Město Saintzero
zajímavý na to, že píšeš pořád o tom a samém.*
01.10.2009 20:14 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Prosecký: O to mi jde psát tak, aby to někdo četl a bavilo ho to je předmětem této diskuse. Vím že asi neexistuje žádný jednotný styl, protože každý z nás jsme něčím originální a způsob psaní je tedy pro každého z nás jedinečný. Jde mi spíše o to udělat takový průzkum, co se čtenářům líbí a jak by chtěli, aby autoři psali, myslím si, že tím pomůžu každému, který má stejný problém jako já, a kterého to zajímá. Štěpka: děkuji ti za to, že jsi obhajovala podstatu diskusí,jsem stejného názoru jako ty, že diskuse je psána za účelem řešení tématu diskuse, a čtenáře, kteří se o toto téma zajímají,a chtějí se podělit o svůj názor s ostatními, určitě nebaví pročítat se zbytečnými příspěvky od toho je chat.
26.09.2009 20:42 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
dík za názor k mé diskusi, čtenáři rádi pročítají zbytečné příspěvky.
26.09.2009 19:30 K dílu: pochybnost Saintzero
šproty si možná mažu na chleba, ale nic jinýho o nich nevím sorry
26.09.2009 19:20 K dílu: nebudu už.. Saintzero
*
26.09.2009 19:16 K dílu: řeknu ti Saintzero
hluboký potlesk , jemi líto, že to lidi nechápou, pro mě*
26.09.2009 19:03 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Tak koukám, že se nám příspěvky sem moc nehrnou,takže dáme život tam, kde je smrt. Všichni, kteří četli příspěvky v této diskusi zjistili, že jsem rezignoval na styl Sience fiction v prosazování vnitřních pocitů postav jako způsob popisování celého díla. Možná to možné není, možná je to hudba budoucnosti, takže o to se hádat nebudu. Chtěl bych zjistit co si myslíte, o dílech jejichž rozsah je tak krátký,že samotné holé popisování faktů musí být nazhrazováno více citovým prožitkem , protože čím je chudší hlavní myšlenka, tím musíme více na čtenáře půlsobit citově, takže jsme zase u vnitřního popisu událostí a pocitů postav. Pokud se zaměřím na básně, dáváte přednost více metaforám při citovém působení na autora nebo si vystačíte s jiným popisem situace? A další otázka je, jestli uznáváte krátké básně nebo ne. Problém je v tom, že pokud máme hodně krátkou báseň a chceme zaujmout autora, musíme na něho více působit citově, ale to někdy znamená zakódování složité myšlenky do básně, která se může pak stát pro čtenáře méně srozumitelná. Máme psát básně, které dávají široké spektrum vysvětlení, nebo spíše psát delší a zaměřit se na určitou myšlenku, která je ve svém pochopení více jednoznačná.
25.09.2009 13:22 K dílu: _ _ _ _ _? Saintzero
Já nedávám dobro a zlo jako úhel pohledu, jenom jako všudypřítomné v životě. Pokud chceš tak tu poslední větu můžeš chápat pouze jako smrt,když ti dělají problém ostatní iterpretace. Přeju pěkný den.
25.09.2009 13:13 K dílu: _ _ _ _ _? Saintzero
no tyď o to jde né, já nikomu nevysvětluji, že tohle je pro tebe dobrý nebo špatný, každý to vnímá jinak, ale přesto každý z nás ví, že je něco v životě dobré a něco špatné. Nebo to taky můžeš chápat Jako bůh a peklo, když ti to pomůže.
25.09.2009 13:05 K dílu: _ _ _ _ _? Saintzero
asi jsem to měl líp vysvětlit. černá, bílá např dobro a zlo, sny atd nechte pracovat fantazii.
24.09.2009 13:31 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
To jak to myslím je vysvětleno v příspěvcích Základem každé diskuse je přečíst si co bylo už napsáno.
23.09.2009 16:30 K dílu: Návod jak chytit myš Saintzero
jo vodka na kuráž, traktor na vyhnání myši a děti aby uklidily ten bordel.a od zejtřka bydlení ve stanu.*
23.09.2009 16:20 K dílu: Dvojí bolest Saintzero
dobrej název*
23.09.2009 16:17 K dílu: Opřená o prázdno Saintzero
každopádně*
23.09.2009 11:04 K dílu: Polibek Saintzero
masový vrah dobrý.
23.09.2009 10:56 K dílu: Na co lákám Múzu? - K.O.U.L.E. Saintzero
ať žijí nafukovací panny
23.09.2009 10:49 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
líp než v 2D
22.09.2009 16:33 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
No jo já musím frčet do práce, tak se tady kluci mějte a žádný násilí. PS: Pistole jsou v prvním šuplíku a belík s vodou v rohu.
22.09.2009 16:23 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
Tohle rozebírat nebudu.Pišta možná bude jedině rád, když se dostaneme na číslo 9000.
22.09.2009 16:14 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
Hlavně se tu kluci neperte já to nebudu uklízet.
22.09.2009 16:13 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
No to jsem teda zvědavej, kdo bude mít lepší zbraně, doufám ale, že to nakonec skončí mírem. nebo nějakým rozumným kompromisem.
22.09.2009 15:49 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
Hele doufám, že tě narvah nesežere zaživa, já jsem mu totiž poslal při moji poslední kritice taky avi, aby věděl k čemu mimo jiné přispěl. A jednu poslední věc k té básni, jedná se o umírající zemi. „pak srdce v jednom plameni taje"= roztávají ledovce a jsou požáry „když vzpomínkami na své děti zrychluje dech"= děti jsou lidi, kteří za to všechno můžou, dechem pak myslím tornáda. „v horečce ztrácí vědomí a obzor pokrývá tma" tím jsem myslel,že prach ze sopek pokryl povrch země, takže jsem nesvítí slunce.Poslední sloku snad vysvětlovat nemusím. Nevím jestli to každý čtenář pochopil, a je to škoda proto jsem toho názoru, že by čtenář měl mít pojem o tom o čem je báseň.
22.09.2009 15:25 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
Hele, to s tím norskem mě mrzí, a dokonce jsem se mu za to i omluvil, takové věci běžně nedělám jenom, když mě něco maximálně vytočí, a to že jsem dal odkaz na tohle dílo do jedné diskuze, bylo jen kvůli narvahovi, nemám rád když se někdo do někoho naváží bez sebemenšího důvodu.
22.09.2009 15:19 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Můj problém je, že se víc soustředím na obsah sdělení než na jeho formu a musím se zbavit mého dalšího zlozvyku, automaticky klikat na odeslat, před tím než si to zkontroluji. Dík papouchu za připomenutí, zkusím s tím něco udělat.
22.09.2009 14:49 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
Jo omlouvám se já jsem tě špatně pochopil, možná jsem blbej, nebo si to špatně napsal, já jsem myslel udělat tečku za kritikou ve smyslu, že už nemá dál cenu hodnotit dílo. Nějak jsem už ztratil pojem o čem jsme se tady vlastně bavili. S tím s tebou souhlasím, že pokud tam autor má gramatické chyby, nebo se čtenáři báseň jinak nelíbí, pak samozřejmě má právo upustit od napsání kritika, za toho ho neodsuzuji a i s tím s tebou souhlasím, že pokud se autor ve zmiňovaných chybách nelepší, pak mu asi přestanu dávat tipy, pokud chci, aby byl perfektní a zamyslel se nad sebou. U norska šlo o to, že napsal, že je to povrchní. Nevím co si pod tímto slovem představuješ, ale podle mě tím mínil, že je to špatné po stránce obsahové, a i kdyby to tak nemyslel, tak pokud někdo něco takového napíše, pak jako autor, mám přeci právo se dožadovat vysvětlení, a když se člověk po třech hodinách nedozví nic, tak to asi vytočí každýho, protože to spíš znamená, že to plácnul jen tak, bez nějakýho hlubšího zamyšlení.
22.09.2009 14:13 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
já myslím slovem kritik každého, kdo napíše svůj názor pod dílo. Jestli jsem to teda pochopil, dobře ty seš názoru, že pokud někdo má gramatické chyby např v básni, pak to může automaticky znamenat, že nemá smysl dál hodnotit kvalitu básně, a pokud autor má jinak dokonalou báseň, pak mu stejně nedám tip nebo co, takový lidi jsou arogatní pokrytci,když kvůli tomu pohřbí kvalitu básně. Jo máš pravdu, možná jsem se špatně vyjádřil, ten kdo píše kritiku nemusí vědět o čem báseň je, ale měl by to alespoň tušit.Já nevím kolikrát tady lidi kritizujou autory za to, že své básně mají jako říkanku, no a co snad posuzuji báseň jako celek, já určitě dám tip takovému člověku pokud má báseň po myšlenkové stránce a z hlediska např metafor jinak dokonalou. A Je mi lí to, že to lidi nedělaj, protože jak tvrdím já báseň se má posuzovat jako celek, a pokud někdo pohřbí ostatní kvality jenom proto, že tam má autor blbě i/y pak je to idiot.A nezapomeň, že tady jsme literární amatérská tvorba, takže se to snad dá prominout né.
22.09.2009 13:37 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
S tím teda s tebou nesouhlasím, kritik by přeci měl báseň hodnotit ze všech úhlů, né jenom jak je to napsaný nebo. Nemůže přeci popřít existenci hlavní myšlenky básně nebo jiné její interpretace. Jako správný kritik přeci musím poskládat všechny úhly pohledu dohromady, a pak dělat nějaký závěry. Pokud někdo hodnotí báseň pouze podle optického dojmu a nesoustředí se na její význam, pak by ale neměl psát kritiky. Jo a pokud kritik nepostřehne smysl básně pak by se na něho měl zeptat, já to teda dělám, ale uznávám, že je to asi někomu trapný.
22.09.2009 13:21 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Rajmund: události to je možná, špatnej název souhlas Tangens co je málo specifikováno.
22.09.2009 13:19 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
jo uznávám, že jsem to nemusel z něho páčit, ale šlo mě o to, že nepochopil o čem ta báseň je,kdy to věděl tak bych to z něho po třech hodinách dostal. Jde mi o to, jak někdo jako on může dělat takové závěry, když tomu vlastně ani nerozumí. todle jsem mu psal: (ve tmě nemůžeš vidět kam plaveš ,ale můžeš to cítit. Né fakt včem je problém, rád bych to vysvětlil.) Takže jsem na to šel po dobrým. Přeci jako autor mám právo na to zeptat se včem je chyba, proto jsem chtěl, aby tu báseň rozebral, protože jsem se domníval, že jeho úsudek plyne z toho, že to nepochopil.
22.09.2009 12:59 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
Uznávám tohle jsem dost přepísk s tím norskem, ale to mě dokáže vždycky vytočit do ruda, když někdo o něčí básní řekne, že je špatná a pak není schpnej vyjádřit se v čem. A katugira jsem volal, protože tady chyběl někdo zkušený,kdo by to mohl roseknout.
22.09.2009 12:53 K dílu: Je čas Saintzero
za svůj rozbor se omlouvám vrátil jsem se v tu dobu z hospody asi na počítač pořídím nějaký dejchák aby mě to nepustilo na písmák.
22.09.2009 01:20 K dílu: Utajené slasti Saintzero
taková slátanina,tak buď to jsi geniální nebo neznáš význam slov, který používáš.
22.09.2009 01:14 K dílu: Je čas Saintzero
be happy ty včelo, a navíc „v očích dětí se jiskra sluneční mění na plameny svíček" to jako že stárnu nebo je zimní období, kdy potřebuju svíčky, každopádně to zní docela blbě.
22.09.2009 01:00 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
nepochopení si žádá vysvětlení, víc papíru je někdy potřeba, pravda není zadarmo.
21.09.2009 22:08 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
jdu se ožrat, potřebuju napsat další zbytečnou debatu, hlavně nebrečte, já se vrátím.
21.09.2009 22:06 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
Jedinej já mám právo na madonu já jsem totiž Saint
21.09.2009 21:54 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
mám ji v hlavě ještě jeden polejvák a bude se mnou mluvit. Madono seš to ty?
21.09.2009 21:20 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
jen se směj prostě, chci psát psychologicky proč volím popis pomocí vnitřního prožívání jsem popsal už předtím, nevím co je na tom k nepochopení.
21.09.2009 21:12 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
asi budu brečet smíchy nechci být v prdeli
21.09.2009 20:56 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
Madona se zjevuje po deseti pivech, to je pak každá svatá.
21.09.2009 20:50 K dílu: Svědomí dávných duší Saintzero
zkus ji založit chybí tady číslo 8992
21.09.2009 20:29 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
teď se bude hodovat norku
21.09.2009 20:26 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
jak norek přišel o čest v kritice
21.09.2009 19:44 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
Pišta je světlo písmáku, bohužel ale od té doby co s ním přišla tma.
21.09.2009 19:31 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
tohle je pištova hostina, tady si může libovat ve svých choutkách. Tak jo pořádně se přecpi.
21.09.2009 19:16 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
Co teď s tím ? Myslím, že to chce načas přestat brát vitamíny.
21.09.2009 19:13 K dílu: Debilní diskuse č. 8991 Saintzero
možná v tom má prsty LSD
21.09.2009 14:24 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Kristova noho teď tím myslíš můj pravopis nebo způsob psaní, který se snažím prosadit.
21.09.2009 14:14 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
To je tvůj názor a já tě o něm přesvědčovat nebudu, protože mám na každý slovo deset vět. Jo a to s tím pištou se omlouvám, jenom jsem mu chtěl na tvým příspěvku něco vysvětlit.
21.09.2009 13:58 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Nemám chorobnou touhu se předvádět, jde mi pouze o pravdu a chci zjistit, jak dalece se moje názory liší od ostatních, todle je snad cílem každé diskuse. Přiznávám se, že moje názory jsou poněkud svérázné a opět opakuji, že se omlouvám za to, že se je snažím kázat jako boží pravdu.
21.09.2009 13:39 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
možná se díky tobě pišto naučím psát „aby jsi" přece jenom vypadá líp. Jen tak dál pišto možná jsi naleznul novou funkci. Kriste pane: Proč bych vás měl tahat za fusekli. Prosecký: já netvrdím, že to tak je, a dokonce jsem se za to i omluvil, smyslem diskuse bylo zjistit, jestli musí být poměr 1:1, a pokud ne kdy tomu tak je.
21.09.2009 12:51 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
vidíš to pišto, i když to papouch myslel na mě, popsal i tebe, možná proto nechceš psát něco smysluplného, aby si nevypadal jako užvaněný tupec, každopádně pak platí ta první varianta.
21.09.2009 12:38 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Kriste dík určitě si to přečtu.
21.09.2009 11:51 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
nech pištu bejt on za to nemůže, prostě nemá na to, aby stvořil nějakou normální myšlenku, někde jsem četl, že je to komlex méněcenosti, prostě si ventiluje svoji neschopnost na lidech.
21.09.2009 11:34 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Pišto je mi líto, že nechápeš ty, o co mi jde, ale o tom jsme se bavili včera, že tím svým arogantním chováním jenom kryješ neschopnost vytvořit nějaký smyslu plný názor, Stvna si tady lidi váží měl by ses konečně nad sebou zamyslet.
21.09.2009 11:26 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Dík za radu Marcela Prousta jsem ještě nečetl, ale vím že to má několik svazků snad to přelouskám.
21.09.2009 11:18 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Pišto já netvrdím, že se to hodí na všechno psaní a je to nesmysl tímto způsobem psát cokoliv ostatní, s tím souhlasím se všemi a dokonce jsem se omluvil za to, že jsem chtěl tento styl použít na vše, to asi fakt nejde, ale jak mám podle tebe psát psychologii, aby nenudila, zkus si někdy přečíst takovou knížku a poznáš, že je to psaní jen pro vyvolený, protože to nikoho moc nebaví luštit.V tom chci udělat změnu chci takové čtení udělat méně nudným pro čtenáře. Je mi líto, že nikdo neví o co mi jde, proto se to taky snažím vysvětlit.
21.09.2009 11:04 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
já se tak snažím psát celou dobu, děj mi je vedlejší, má funkci jenom vylíčit situace, které potřebuji pro svůj rozbor.
21.09.2009 10:57 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Pišto možná pro tebe je to fantazie, protože pak by si pochopil, že tvoje chování lidem nesedí.
21.09.2009 10:44 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
to je jedno jakýkoliv autor, který se soutředí na rozbor duše. Chci psát jako Timothy Leary, přečetl jsem od něho jednu knížku sice, ale jemu taky moc nešlo o děj.
21.09.2009 10:34 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Kdyby někdo četl Freuda nebo jiné filozofické autory, pak by poznal jak je psychologické psaní nudné. Nevtrdím, že bych neuměl psát jinak, ale chci pouze rozebírat život ze vnitř, ale nechci psát jako Freud, chci využít postav pro lepší popis pocitů a vysvětlení různých skutečností. Nesnažím se o nějaký závratný děj to je jenom taková kulisa pro dotvoření prostředí.
21.09.2009 10:00 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
hele s tím mám velký problém, chci možná vytvořit nový styl. Snažím se psát psychologicky, takže vnitřní prožívání je zde na místě, jde mi spíše o filozofické úvahy nad životem,které se snažím popisovat tak, nebo je prokládat nějakým popisem, aby nenudili čtenáře.
20.09.2009 23:13 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
Asi to ukončíme, protože si člověk, který radši bude odvádět pozornost na něco jinýho, bude se chovat arogantně a svoje chování bude považovat za svatý boj proti hovadům na písmáku, než aby na tom hodlal něco změnit. Seš prostě ostuda kritiků, vím, že to je zase ten kolovrátek, a že si vysloužím přinejmenším titul debil, ale je mně to jedno, protože od člověka, který nemá soudnost a slušný vychování se nic jinýho čekat nedá.
20.09.2009 23:00 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
Takže jsem se trefil, když řeknu, že je pro tebe jednoduší, ostatní považovat za debily než aby si přiznal,že se tak chováš sám.
20.09.2009 22:50 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
Diskuse není hoden ten, kdo se záměrně vyhýbá odpovědi a svojí neschopnost nebo možnost někomu pomoct z hlediska svých zkušeností, maskuje arogatním chováním. Nebo mě přesvědč o opaku, že to není tvůj případ.
20.09.2009 22:37 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
Jo já jsem možná idiot, pravopis je něco co se tady asi neomlouvá, takže mě to ani nevadí, ale jsou tady jiný, kteří mají problém s tím, jak se naučit psát po slohové stránce, takový lidi by si spíš zasloužili, aby jim někdo pomohl zjistit, kde dělají chybu a kdo by jim to mohl vysvětlit líp než kritici. Myslíš si, že někdo kdo tady píše poprvé, že je to snad na nobelovku za literatůru, a pokud si myslíš, že to tak je,tak ty lidi neposílej aspoň do hajzlu, když už jako kritik stojíš za hovno.
20.09.2009 22:25 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
Ty z nich děláš idioty, možná všichni nejsou rozený spisovatelé a jsou i tací na písmáků kteří píši pro zábavu. Určitě jsou tady tací, kteří se časem zlepší, jenom potřebují čas a zjistit kde dělají chybu a ty místo toho, aby si jim pomohl je pošleš do hajzlu, jenom proto protože je to pro tebe jednoduší než těm lidem pomoct, aby se mohli zlepšit.
20.09.2009 22:12 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
Tak nám jako kritik, pověz v čem spočívá smysl diskusí nebo ti smysl tohoto slova uniká, pak opět tvrdím proč jseš kritik. Možná mě ohromíš svým pohledem na věc, a pak ti dám za pravdu, že kritikovi nezbývá jiná cesta, než posílat všechny do hajzlu. Pouč mě milý pišto.
20.09.2009 22:03 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
V diskusi jde o to dobrat se pravdy, i když se někomu můžou zdát na nic. Jde o to uvědomit si kde je chyba, takže i nesmyslné diskuse mají smysl, a to že popíráš tento fakt svědčí o tom, že nejsi hoden být kritikem.
20.09.2009 21:54 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
sakra pišta zaseknul drápky, je to fakt nutný aby ses tak choval,asi tím maskuješ vlastní neschopnost,to je docela dobrý když chceš odvýst pozornost. Seš průhlednej pišto.
20.09.2009 19:57 K dílu: Štětec Saintzero
zajímavý zpracování orientace*
20.09.2009 19:40 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
chtěl bych se omluvit, všem za moje prosazování pravdy, někdy jsem asi zaslepený svým vlastním názorem. když nad tím tak přemýšlím asi máte pravdu. Snažím se na všechno vytvořit jednotný vzorec a asi to nejde, psaní není hold matika, takže díky všem za jejich příspěvky, které mi ukázaly moji naivitu moc děkuji.
20.09.2009 17:55 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=335051
20.09.2009 17:13 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
jde mi o tohle, aby čtenáři pochopili jaká krása se může skrývat v básni. http://www.pismak.cz/index.phpdata=read&id=335051
20.09.2009 16:53 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Ale asi jo máte pravdu, ale zas pokud má čtenář možnost pochopit báseň několika způsoby, s tím že to dává úplně jiný směr vysvětlení, tak je to přeci krásný.
20.09.2009 16:48 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Asi máš pravdu já jenom, že bych chtěl psát tak, aby to chutnalo jako palačinky a plněné knedlíky zároveň, podle toho na co mám zrovna chuť
20.09.2009 16:42 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
S realitou tipů s tebou souhlasím, ale věř tomu že jednou nastane doba, kdy bude jednotná hudba strava film atd, ale třeba za 200 let.Zajímal by mě tvůj názor na více významouvou báseň, je to umění nebo chudá fantazie čtenáře,ale to asi bude závyset na tom, kdo básně bude číst.
20.09.2009 16:34 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
To je jedno, to jsme se dostali někam jinám to je můj názor,a zase ho preferuji jako boží pravdu, to jsem nechtěl. Zajímal by mě tvůj názor na básně, které dávají větší počet možností vysvětlení. Jsou kvalitnější než ty více méně s jednoznačnou myšlenkou.
20.09.2009 16:27 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Jenom chci uvést, že to samý je i z hudbou jednou nastane doba kdy bude jednotný styl, který zaujme každého něčím, jako to, že možná budou básně psané stylem, který dává více možností vysvětlení, protože každý čtenář si v tom najde to svoje.Tohle se týká pouze básní.Doporučuji ti kouknout se na film Fontána.
20.09.2009 16:23 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
nechci tvrdit, že auto které má víc funkcí je pokaždý nejlepší řešení, ale kdyby tady byly všude silnice první třídy, pak by mi asi každý dal za pravdu, že se v něm jede líp. To máš pravdu, že Mash asi nezní na domácím kině nejlíp, ale může to být protože byl natočen v době kdy domácí kina ještě nebyla. A to, že píše někdo způsobem, který není psán za účelem lepšího prožitku za to já přeci nemůžu.
20.09.2009 16:12 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Takže položím jednu otázku o co jde čtenáři především o realistický náhled do situace, nebo kvalitu myšlenky.Todle jsem si zase naběh, protože to závisí zase na čtenáři, ale musí být přeci způsob, jak psát dílo tak aby to zaujalo co nejvíc čtenářů. Přeci když někdo napíše geniální báseň nemůže za to, že ji čtenář nepochopil,tím nemyslím sebe.Proto se musíme snažit napsat ji tak,aby neztratila na kráse a při tom každému něco dala.
20.09.2009 16:04 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Alojs: Samozřejmě, že záleží na druhu textu s tím souhlasím, jen se snažím vysvětli proč se kloním k vnitřímu popisu prožívání.Třeba u básní bych zrovna volil tento způsob, protože tam jde o fantazii především, ale záleží taky na tom o čem píši. Podle mě platí čím jednoduší myšlenku si čtenář vybere tím jí musí lépe zpracovat tudíš u krátkých básní a povídek jsem rozhodně pro tento způsob.
20.09.2009 15:59 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Nechci urážet čtenáře, že to jsou idioti, ale přece na tom jak to napíšu, záleží i to jak bude pracovat fantazie čtenářů. Já se přiznám že jsem v 3D kině nebyl, takže je blbý o tom psát, ale umím si to představit. Requiem za sen jsem viděl a v 3D kině si myslím, že by byl lepší.Přeci všechno co mi lépe dokreslí atmosféru je lepší né.Zvuk na domácím kině zní lépe než z televize,takže z toho přeci musím mít lepší prožitek, protože lépe zapojuji smysly. A to mi jde aby čtenář lépe zapojil svoji fantazii.
20.09.2009 15:40 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Každý z nás disponujeme různou mírou fantazie, a já chci pomoct navodit atmosféru těm čtenářům, kteří se nedokáží v žít do situací.
20.09.2009 15:36 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Jde mi o to jestli psát, z pohledu vnitřího prožívání, což u mě znamená např. popisovat jak se jednotlivé postavy tváři v dané situaci, s tím jak to prožívám já , nebo prostě jednotlivé situce realisticky rozebírat, než je suše popisovat, chci aby si čtenář připadal jako 3D kině, aby se takříkajíc stal součástí.
20.09.2009 15:28 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Možná jde o to, že vnitřní popis událostí dokáže lépe navodit atmosféru. 3D kina jsou taky lepší než normální, s tím by se mnou asi každý souhlasil.U psaní je to trochu jinak, protože optické události v 3D kině musím čtenáři pracně nastínit, abych mu realisticky navodil atmosféru. To ale může být trochu nudné, protože to odvádí od hlavního děje. Proto se ptát kde je ten rozumný poměr?
20.09.2009 15:18 K dílu: Psát díla z pohledu vnitřního prožívaní nebo se zaměřit na vnější popis událostí? Saintzero
Jsem toho názoru, že zvolení si jednoho ze způsobu psaní se odrazí v kvalitě a čtenosti autorova díla. Kdyby se dělal nějaký průzkum, pak by určitě byla nějaká skupina lidí pro jeden ze z výše uvedený druh psaní.
20.09.2009 14:28 K dílu: Pišta_Hufnágl kritik? Proč? Saintzero
Tak koukám pišto, že tě baví role Boha v sekci kritiků, ale to sis asi špatně přečetl manuál, tohle není plynová komora a ty nacista, i když se k tomu možná hrdě přihlásíš. Koukni se na film Spalovač mrtvol, a vyper si uniformu, soud se blíží, ať se cítíš svůj.
20.09.2009 14:11 K dílu: dluh Saintzero
dlužíš sám sobě hodně
19.09.2009 14:22 K dílu: Realita místo vzdušných zámků Saintzero
hele podle mně platí pravidlo, že čím jednoduší téma si člověk vybere, tím více ho musí citově přiblížit čtenářům.
19.09.2009 14:12 K dílu: Realita místo vzdušných zámků Saintzero
hádáš dobře
18.09.2009 16:06 K dílu: SimVillage Saintzero
a nebo jsem prostě geniální a vidím to co nikdo,tím netvrdím, že to autor opravdu tak myslel že jo, takže to asi bude naopak.
18.09.2009 16:00 K dílu: SimVillage Saintzero
Přesýpací strojek ucpala strouhanka = přesípací hodiny kráti se čas strouhanka vztah uschnul. Máš vlhké slzy, vše jde ráz na ráz = rozchod Voníš jak z jihovýchodu seveřanka Štiplavý pohled, až na šíji trne mráz= vzpomínky rozloučení Vysílám signály OSO* znenadáli= chce aby se k němu vrátila * znamená hvězdu jeho života Na mě táhnou tví křížoví mušketýři= další její chlapy Smysl již hry mezilidské odevzdaly V baru u Klikaře nelejvaj jedy štíří= prostě ji chtěj opít a ošukat Sevři mou husí kůži a přiraž smysly= měla by si uvědomit co dělá coura já jsem ten pravej sakra proč má pořád pocit, že jsou autoři na písmáku geniální.********
18.09.2009 14:47 K dílu: Chci zapomenout Saintzero
http://www.rymy.cz/rymy.htm
18.09.2009 13:12 K dílu: Sny Saintzero
..klub Stephena Kinga, Hadí plémě, doufám, že tvý fantazie se po nocích nezhmotňujou.
18.09.2009 13:10 K dílu: mezi námi Saintzero
ale to zní jako slůvko beznaděje mizící ve větru, mám radši - tak jo
Nahoru