Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZe slov odvážného reportéra
Výběr: Print
29. 11. 2007
11
47
6011
Autor
Norsko 1
Láska, to jsou dvě bubliny
mezi všemi
stoupajícími vzhůru
Buď se zastaví
na hranici
vedle sebe,
nebo vyletí
výše
a prasknou
47 názorů
ale to hadam nie..... ja sa skusim polepsit.... ale prosto si pri tomto predstavujem tie bublinky a zrazu hranica a v mysli sa mi vynori Jan Hus, Johanka z Arku a este nejake ine horiace tela bez tvare.... sorry... skusim nabuduce :)
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 11. 2007Usmáty_autor
29. 11. 2007
nechapu tam ten tvar "stoupajícími"
mezi vsemi soupajicimi? kdo vsechno stoupa?
mezi vsemi stoupajici - to by jako stoupaly ty bubliny..
neska si na me nejak slozitej:)
Jako surrealistický obraz to má patrametry, od skutečnosti se to liší jednoduchostí schématu. Ale není to vylouč. - a je to tak pěkné, že tipa si zaslouží.
ty můj milovaný papoušku, to jsi řekl tak hezky :-)
hned mám lepší náladu
(ale nějak chraptíš, chtělo by to postel)
nééé
a já furt věřím, že jsou bublinky, co k sobě přilnou a zůstanou elastické .-)
romantiku si nechávám jinam..
:)
chlapi bojují o věčnost a přitom se mi zdá, že rádi a ochotně praskají,,,možná dojem mylný..
šmarjec nore jak to že nepochopili....
láska je prostě v každým případě bublina předurčená k prasknutí no a co...hlavně že je chvíli hezky ne?
:)
nemusijó přecik šecky bublinky prasknót
de vo to, z jakýho só matrošu
žejo