Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seles prosinec 2019
Autor
Philogyny
Vítr točil lesem ty své víry
chiméry
(chyběls mi)
strmými úryvky mezi listy
prosakuje
ladný pohyb bílých paží žen
ušklíb se:
lomcoval stromy
nasál můj pach ---
--- nahý obličej
zneprůhlednit
maskou klauna
nehybným úsměvem
od ucha k uchu
jednou nám podřízne hrdlo
hrdost
černá zvěř pod stíny
ryje hlad do hlíny a
všude kolem neslyšně klopýtá
zamrzlé ticho
někdo z něj uškub spárky kopyta
Čekám, až vrátí se laně, ty s krásnýma očima
Údery dešťových kapek
Petrichol
_________________________
37 názorů
pro Benetka
děkuju :)
Včera byla přesně do půlnoci na posedu, byl silný vítr, ohýbal ty obrovské buky a vyluzoval neskutečnou melodii. Miluju to tam. Jsem jediný divák... Přišlo jenom srnčí, divočáci ne. Jsou chytří a mají neskutečný čich...
Les.
A JE TĚŽKÉ BÝT BOHEM... To je trošku mimo. Ale jinak doopravdy hezké... Co vlastně? Slůvka. Věty. MyšLenky. VŠECHNO.
... les a vítr jsou rodu mužskýho a tam nikdy nevíš...když je hodně silný vítr a ohýbá stromy, točí víry, tak mi bývá smutno, čekám, až aspoň vylezou myši, ráda je pozoruju, jsou srandovní... :)
pro Štírka
Já jsem s tím svým dlouhým nosem notorický čichač vůní...děkuju. :)
pro plátno a nech plavat
když byl mráz, všechno zbělalo, nic nepřišlo na krmiště, byl hodně špatný vítr, proto...bylo ticho, bez toho praskání větví pod spárky - kopýtky... :)
pro Alegna
...miluju ho, ten svůj rozcuchaný les s divnými zvířaty... děkuju...:)
pro atkij
...děkuju, myslím, že pochopí jenom ten, co je kes, ale stejně děkuju... :)
pro špinavý
... nesťřílelo, severní vítr se točí a oni cítí můj pach, chodí jenom srnčí... :)
Kočkodane, klidně bych Vás posadila vedle sebe. Vím, že byste mi řek..Není to pohodlný, v noci mívám křeče, trpím latentní tetanií. Ale umím být včas potichu.. :)
pro Evženie Brambůrková
Děkuju, dneska si opakovaně četla dopis, od člověka, ktrého si vážím a mám ráda. Psala mi, že mi nevěří ani slovo. Možná kdyby jednu noc přespala v lese s mýma očima a diagnózou, někdy nevím.
Při čtení tvého dílka jsem se neušklíbal, ani mnou nelomcoval vztek. ;-)
Evženie Brambůrková
15. 12. 2019Tvé básně nezklamou.
pro Karpatský knihomol
Asi ano. Ale včera mi bylo smutno. vysypala piškoty a plch nic... :) Děkuji moc.
pro revírník
Až jste mne dojmul. Já to mám pofobně. Film Hodiny mi docvaknul až nspotřetí, teď to samý film Mládí. Utíkají mi myšlenky a zdánlivé naličkosti. O to víc si je pak vychutnám... :) Děkuji.
pro Gora
...je to soukromý, on už to proříznuté hrdlo má, po operaci a dál...báseň...děkuji... :)
Petrichor...?
Krasne napsano... fakt pises stale lip a lip...pro me je to dpojeno s pocitem, ze uz se ve tvych textech neztratim... ale otazku bych mela(az soukrome)
...by Osamu Morita? Zvukově by s dešťovými kapkami krásně souznělo.
Nalaďující čtení.
Karpatský knihomoľ
15. 12. 2019ty a les zjavne patríte k sebe a je to aj ešte dobre pretavené do tých pravých slov
Ty a les - prolínáte se v originální poezii... moc pěkně
jediné, co mi přijde zdvojené či navíc - od - nahý obličej + čtyři další verše o klaunském úsměvu... /jen dojem/