Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selhal mi___
Autor
Philogyny
Křičela jsem
hlas zabalený ve svatebních podvazcích
sahal do mezer mezi knihami
lhal mi
o zaprášených
přečtené nevracel
kradl z nich vážky
Někdy se světlo dotkne šeříků
rozsvítí obraz
rozsvítí obraz
pod botama zmrazky
posměšný smích mrazu
lišky čárujou šerem krajiny
rozkročené na pevných kýtách plemenných býků
slyšíš zurčet rozvodněné jaro
nevím, kdy jsme si přestali věřit
nevím, kdy jsme si přestali věřit
nejasné okamžiky peří
láska je opuštěná šála na věšáku
26 názorů
pro Petr Pointa
...zmrzlé šípky s krystaly námrazy jsou neskutečně krásné, v tom bílém tichu, fotíš je, ale je to nepřenosné, oči vidí jinak, cítí pocit a vůni bez skla, fotky mne rozčilujou, zlobí...děkuju
Existuje vubec to, cehoz neexistence dala vzniknout tolika basnim, kniham, filmum... a zdanliva existence byla casto podkladem pro cervenou knihovnu a hloupe serialy...?
(ale ano, existuje... ale je zo prilis vzacny dar a pro kazdeho s jinym obsahem...?)
Takto se dotykat tematu je objevne... a nevsedni... diky
Existuje vubec to, cehoz neexistence dala vzniknout tolika basnim, kniham, filmum... a zdanliva existence byla casto podkladem pro cervenou knihovnu a hloupe serialy...?
(ale ano, existuje... ale je zo prilis vzacny dar a pro kazdeho s jinym obsahem...?)
Takto se dotykat tematu je objevne... a nevsedni... diky
pro Lawenderr
Obrazy jsou moje slabina, celý svět by musel mít stěny a já ty peníze, však víš...děkuju. :)
pro Luzz
Včera za mnou došel do práce pan Kos. Poděkoval mi, za to, že jsem ho pustila na střechu mlýna, aby moh nafotit čápy. Věnoval mi obraz selátek divočáků a srnce. On už ví, někdy jsem ukecaná...Dal mi vizitku, kdybych něco potřebovala...odešel a já četla...kriminální policie... :)
Děkuju za komentář, pobavil... plch je pozpátku chlp a už jsme ve slovenštině, člověk nikdy neví... :)
ty lišky jsou jak od Dalího :)
přidám se k Dagmar..... mám ráda pocity vyvolané tvými slovy, i když občas zabolí***
takže lyrickému subjektu lhal ten plch? to on nevracel přečtené knihy? to je skvělé.
Jo, naposled mi omrzl obličej, nemohla usnout.. pálil...plch šramotil, dala jsem mu tam krabici vycpanou senem a jídlem k přežití, mám ho ráda. Vypěstovat si závislost je snadné. Unitř posedu byl navátý sníh, někdy bolí a přimrzá na rukou. Máme každý z nás jiný život a jinak ho cítíme. Rozesmála jste mne.
je tam sice pár hezkých obrazů, ale jako celek to vyznívá hrozně zhrzeně, ubečeně.
tvoje básně jdou vždycky hluboko ... až na dřeň. Občas to až bolí.
Pěkné. Tip
Já Vám všem moc děkuju, protože neumím erudovaně odpovídat. Vždycky se tu akorát tak dojmu, možná svým věkem...usmívám se. Snad budu umět někdy napsat všechno to, co cítím, chtěla bych.
Evženie Brambůrková
16. 02. 2021Parádní.
Já Lucie píšu...
16. 02. 2021Moc krásné metafory, verše, pointa prostě jednuše nádhera :)
TIP!
blacksabbath
16. 02. 2021nebudu opakovat co kolegové už napsali......já jedním slovem ...WOW....*/*****
gabi tá istá
16. 02. 2021láska je opuštěná šála na věšáku*
intímne slová a pritom, neviem či sofistikovane alebo spontánne zašifrované do pôsobivých obrazov
Hezká poetická vypověď, pěkně podtržená atmosférou. Dávám tip.
Phil, poetika přírodní a osobní se u tebe nádherně prolíná... prostřední strofa zvlášť pěkná:-)