Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevybité...
Autor
atkij
vybité baterky!
sděluje mi babička
zesíleným hlasem
30 názorů
Tak to je také hodně zajímavá situace. Zažité stereotypy se těžko mění...děkuji.
Minulý týden mi maminka v domově seniorů sdělovala, že už má zase vybité baterky, ale zapomněla na to, že jsme jí koupili nové rádio, které je zapojené do zásuvky. Tip za haiku ze života.
Děkuji všem a hlavně babičce:) Vymyslela za mě.
Pavle, Pavlíčku, pěkné zhodnocení jsi mi..:)
"Bez brýlí
se brýle
těžko hledají."
- Petr Nárožný hlasem vypravěče večerníčku o Machovi a Šebestové
Tohle se povedlo. Vždycky se mi líbilo, jak umí serjú trefně zachycovat klíčové okamžiky lidské komedie. Není ale vůbec jednoduché vtěsnat příběh do několika slabik, aby zároveň zůstal soudržný a srozumitelný...
Jako bych viděla sebe...rozesmálo, ale už si dobíjím sama, syn má na uších setrvale sluchátka a zbytek domácnosti neslyší... :)
Evženie Brambůrková
31. 07. 2021To mám občas taky.
Pěkný letní den všem přeji a posílám poděkování. Katko a Irčo, považuji si...
blacksabbath
31. 07. 2021to je boží:-))))))))))))))
Líbí se mi ty protichůdná slova: vybité - zesílené. Úsměvné :)
Jitko, zase si jen potvrzuji to, co vím už dávno – nejsi autorka na baterky...
Mně se moc zamlouvá... babi úplně slyším:-) - velmi vtipné, Jitko.