Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska - sázka

17. 11. 2003
0
0
784
Autor
Hejrup

...

Láska - sázka

 

1.         Kdy to bylo naposledy? Pár měsíců zpět? Jen vzpomínky mi zůstaly, chci vrátit tenhle svět! Jenže je v tom jeden problém, vrátit to už nejde, bolesti mám tolik, co se do mě vejde. Představ si že miluješ, nemůžeš to říct, tu slzu po svý tváři, nechej klidně stýct.

 

Ref.:    Chci vědět co je láska! Je to snad jen sázka. Buď vsadíš si a vyhraješ, pak lásku brát i dát ty smíš, nebo prostě prohraješ, chodíš pořád dokola, cesta nikam nevede, a ty jenom sníš.

 

2.         Je to strašně dlouho, co jsem tě políbil, je to strašně dlouho, co věrnost jsem slíbil. Ani čas to nevyléčí, pořád tě miluju, jsem taky jenom člověk, já taky chybuju. Chci aspoň slyšet důvod, proč nemůžu tě mít, proč ty chceš svojí cestou, si sama dál jít.

 

Ref.:    Chci vědět co je láska! Je to snad jen sázka. Buď vsadíš si a vyhraješ, pak lásku brát i dát ty smíš, nebo prostě prohraješ, chodíš pořád dokola, cesta nikam nevede, a ty jenom sníš.

 

3.         Každý den tě vidím, sám za sebe se stydím, ty jsi z toho vyšla ven, jak obláček páry, z tvých vzpomínek teď zbyly, snad jenom cáry. Zapomenout já, nemůžu stále, a točím se dokola, jak v tanečním sále.

 

Ref.:    Chci vědět co je láska! Je to snad jen sázka. Buď vsadíš si a vyhraješ, pak lásku brát i dát ty smíš, nebo prostě prohraješ, chodíš pořád dokola, cesta nikam nevede, a ty jenom sníš.

 

4.         Tohle asi nemá cenu, trápit se tak dál, vzpomínky jak zrnka písku, co vítr pryč odvál. Nebudu už přemýšlet, nad tím co tu bylo, chci vymazat všecko, co mi v hlavě zbylo.

 

Ref.:    Chci vědět co je láska! Je to snad jen sázka. Buď vsadíš si a vyhraješ, pak lásku brát i dát ty smíš, nebo prostě prohraješ, chodíš pořád dokola, cesta nikam nevede, a ty jenom sníš.

 

        Už nechci jenom snít, chci normálně žít.

 

 

        

               


UfoTofu
26. 11. 2003
Dát tip
Upřímně řečeno, už když v názvu použiješ snad nejprofláklejší rým milostných textů, je to hrozný. Ale ten text..ne že by byl nějak zvlášť špatnej, ale už jenom tady na Písmáku jsem takovejch textů četla aspoň patnáct a to už je dost. Ale i kdybych tu četla jeden podobnej bylo by to hodně. Ale příště už to snad bude lepší:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru