Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Temná noc

18. 11. 2003
0
0
932
Autor
Hejrup

...

    Temná ulice

 

1.       Jdu ztemnělou ulicí, jdu černou nocí, přemýšlím jen nad tebou, máš mě ve své moci. Mám tě plnou hlavu, potkal jsem tě v davu, je to prostě jasný, úplně v tom plavu. Dál bez tebe nemůžu žít, tak to prostě nejde, není to na pár dní, tohle fakt nepřejde.

 

Ref.:   Stačil ten pohled jeden a jasný mi bylo, že to co ve mně zbylo, tak to by nestačilo. Zbyl tam jenom pohled, na ty tvoje oči, podívám se do nich, svět se se mnou točí. A to mi nestačí, já chci  prostě víc. Nemůžu mít tebe? Nechci teda nic.

 

2.      Zas ztemnělou ulicí, zase černou nocí, zase myslím na tebe, zas jsem ve tvé moci. Snad jen jeden rozdíl, v tom všem je, v ruce držím číslo, to číslo tvoje je. Otázka jen jedna, zdá se lehká dosti, odpověď teď cejtim až do morku kosti.

 

Ref.:   Stačil ten pohled jeden a jasný mi bylo, že to co ve mně zbylo, tak to by nestačilo. Zbyl tam jenom pohled, na ty tvoje oči, podívám se do nich, svět se se mnou točí. A to mi nestačí, já chci  prostě víc. Nemůžu mít tebe? Nechci teda nic.

 

3.   Pořád temnou ulicí, pořád černou nocí, teďka vím jen jedno,byl jsem ve tvé moci. Sám ztemnělou ulicí, sám černou nocí, sám budu na vždycky, snad je to jenom pocit. Chtěl jsem tě na vždycky u sebe mít, chtěl jsem jen s tebou navždycky žít.

 

4.    Nestačil mi pohled na tvý krásný oči, když podívám se do nich, svět už se netočí. Já chtěl prostě víc a teď nemám nic.

 


zbyšek
26. 12. 2004
Dát tip
moooc pěkny

Kashmir
16. 11. 2004
Dát tip
hm nic moc sorry:(

se semnou to něk točí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru