Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

....

21. 11. 2003
11
1
3498
Autor
Sandra

Nějak nemůžu přijít na dobrý název, tak kdyby vás něco napadlo, napište mi...

I když už dávno

neznáš moje jméno

a fotku jsi roztrhal

(a spálil - to pro jistotu,

aby sis snad jednou nevzpomněl)

stejně máš v mém srdci

malinké místečko,

kde schovávám lásku,

kdybys jednou zůstal sám.


1 názor

ssalpy
10. 12. 2005
Dát tip
t

Sandra
24. 05. 2004
Dát tip
asi máš pravdu, nezaslouží si ho, ale to místečko prostě zrušit nejde ....

Craerassy
21. 05. 2004
Dát tip
já bych mu to místečko nenechala..:-) tip

(závorka)
10. 05. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T + pochvala za závorky

Sandra
19. 04. 2004
Dát tip
guy ... moc děkuju ... vystihl jsi to absolutně přesně :-)

guy
18. 04. 2004
Dát tip
ty tečky bych nechal, ale před ně bych napsal Jistoty ... právě pro to, že ty tečky by zpochybňovaly jistotu těch jistot, protože podle mě spálení fotky ještě nepředstavuje žádnou jistotu pro toho, kdo ji spálil ... a zrovna tak nechané místo v srdci neznamená jistotu pro někoho, kdyby zůstal sám ... prostě jistý je, že nikdo nikdy nemá nic jistýho navždy ... :-)

Z ulitina povýšeného jakointelektuálna si nic nedělej..... P.S. Já bych to nazval "Iracionálno".

Arien
16. 04. 2004
Dát tip
já bych to pojmenovala posledním veršem, kdybych mermomocí chtěla vyvolává to smutný úsměv - jak taky jinak že jo hezké tip

Sandra
17. 03. 2004
Dát tip
já bych řekla že srdce má na přihrádky každý :)

Sandra
17. 03. 2004
Dát tip
tonyarrow: moc díky, pochopil jsi mě přesně

Adam_G
05. 03. 2004
Dát tip
Pravdivé dílko. Líbí se mi i vtažení čtenáře do díla v souvislosti s jeho názvem...dávno. tip

T_O_M_
24. 11. 2003
Dát tip
Použiji názorů ostatních: Takže souhlas s Kratasem a k názoru tonyarrow(a) není co dodat.Jinak bohužel název mně nenapadá to musí jít opravdu od Tebe, ale ulita to trochu přehnala... A tip za to, že nás se stejnými pocity je víc a všichni asi trpíme stejně (a jak už tady taky padlo asi zbytečně...)

tonyarrow
23. 11. 2003
Dát tip
Mně se to líbí i bez názvu. I těch pár teček vystihuje víc než pár špatně zvolených slov. Ty tečky se neznaj a stejně jsou tak blízko...ale už nikdy nebudou spolu...

Vaneta
22. 11. 2003
Dát tip
dobrá pocitovka...ukazuje pravdu v tom,že když někoho máme rádi,navždy v našem srdci zůstane otisk...a tak trochu vystihuje beznaděj lásky,že když se řídíme citem a ne rozumem,jsme schopni vše odpustit a trpělivě čekat,jestli možná někdy...

ulita
21. 11. 2003
Dát tip
já teda zas nechápu jak sem někdo může dát text a prosit ostatní o název...sorry.

Sandra
21. 11. 2003
Dát tip
jednoduše, prostě mě žádnej název ještě doteď nenapadnul - ještě jsi neměla krizi nápadů

ulita
21. 11. 2003
Dát tip
měla, poslední dobou skoro pořád, ale neservíruju to ostatním...

Kratas
19. 11. 2003
Dát tip
Naprosto Tě Sandro chápu. I když Ti ublíží někdo koho miluješ, tu lásku ze srdce nikdy úplně nevypudíš. I za mnoho let si vzpomeneme.

Seregil
18. 11. 2003
Dát tip
Kapky v srdci.... to mi vytanulo jako název.... tyhle pocity tolik neznám... ale nechávám se unášet....*

Lancelott
18. 11. 2003
Dát tip
Kdyby to bylo moje dílko, asi by se jmenovalo "Marně nostalgická" A jestli je to podle pravdy...nestojí za to...Nikdo, kdo tě nemiluje z celého svého srdce, nestojí za to, aby sis ho všímala...ty jsi jedinečná a zasloužíš si to nejlepší;o) (a ta moje taky:o)) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru