Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na rozloučenou

19. 11. 2003
1
0
1767
Autor
Skleboun

na rozloučenou vám všem na písmákovi - sbohem na LiTeře! a hlavně Pavlovi - nechci zapomenout...

Zelené oči, světlé vlasy

a úsměv, který netroufá si

změnit se v něžné políbení,

které touhu v lásku mění.

Však ústa tolik rozechvělá

přiblíží se a nedůvěra

zmizí s dotykem jeho rtů,

ne nepodobných sametu.


Sieben
13. 01. 2004
Dát tip
no já si původně myslel..že to je taky..rpo Pavla... ale je to fakt..ze života...

Bacil
23. 11. 2003
Dát tip
Já nevím, mně připadá dost osobní... nějak mi připadá, že jako ne-Pavel do toho nemám co kecat :-)) asi jsem paranoidní :-))

Skleboun
23. 11. 2003
Dát tip
Bacil:wow...tak to jsem nemela v planu...akorat jsem si rikala, ze jsem konecne napsala neco, co neni tak osobni a je to o pocitu, kterej zna kazdej...tak nic :))

Bacil
23. 11. 2003
Dát tip
Tak dobře, čistě formálně Ti tam rytmicky chybí jedna slabika ve čtvrtém verši :-) Já ten pocit - asi už neznám, nebo co :-(

Skleboun
22. 11. 2003
Dát tip
Bacil:hm, uznavam, ze prvni cast toho prologu(o LiTerre) mozna neni uplne spravna, ale nechapu, proc jsi nepochopil basnicku - vzdyt prece neni tak konkretni, je o pocitu, kterej zna kazej a kazdej den se deje tisicum lidi...proc bys musel byt zrovna Pavel, abys ji dokazal ocenit? To mi prijde divny - muzes mi strhat formu nebo tak, ale tohle nechapu...

Bacil
19. 11. 2003
Dát tip
Nevím... mně je cizí dělání tlustých čar za Písmákem a vstup s famfárami na LiTerru. K básničce - nevím, to by asi musel onen Pavel...

Vinki
19. 11. 2003
Dát tip
jj, sbohem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru