Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Staccato

19. 11. 2003
4
0
6787
Autor
alina

.... zas jeden výkřik ;) ............ NUTNO ČÍST STACCATO!!!

v kole se točí
a loukotě nemá
v souzvucích ztracená
na dotek němá

 

ukuté okovy
sypaná sůl
v ráně či v tequile
vetknutý kůl

 

vytěsnit tušení
pradávných ran
staccato do kroků
za sedm bran

 


 


Lotoska
21. 10. 2004
Dát tip
ta tequilová pasáž je good :-)

Celebrian
19. 10. 2004
Dát tip
Moc hezky plyne.

alina
06. 10. 2004
Dát tip
takže ;o) ... pro mě je přesným odrazem pocitů a nálad jednoho konkrétního večera.. Ale netrvám na obecné sdělnosti ;)

Petr_Pan
06. 10. 2004
Dát tip
Jaký si to uděláš... Měj se fajn a piš podle svýho pera

Petr_Pan
05. 10. 2004
Dát tip
takže? :-)

alina
01. 10. 2004
Dát tip
P_P: no .... ne,na efekt jsem jí určitě úmyslně nehnala ... víš, ono to mělo konkrétní kontext, takže... no,to je fuk, ne ;))

Petr_Pan
30. 09. 2004
Dát tip
Buď jsem ji nepochopil, nebo je zbytečně hnaná na efekt - nelíbí

Arien
19. 03. 2004
Dát tip
staccato, ano, staccato

Arien
19. 03. 2004
Dát tip
(což nijak nenavazuje na kritiky nade mnou, jen mi to prostě přišlo přiléhavé)

Aleya
30. 11. 2003
Dát tip
fajné :-)

Petula
25. 11. 2003
Dát tip
Díky za smír! :o)
|||-_-|||

alina
20. 11. 2003
Dát tip
ech ..... no, víš .... já si to slovo NEVYPŮJČILA! ... sorry, ale pro mě tam má svůj význam! .......... a jinak, obojí možný pravopis jsem našla v knížce ....

Petula
20. 11. 2003
Dát tip
sleeping_beauty, prosím, proč tak zhurta??? Mě také zarazilo použití dvojího zápisu (staccato / stacato) v jedné básni, ale abych dělala z autorky (či ze sebe?) takového neznalce tohoto slovíčka jen pro tuto asi chybku? Myslím, že by bylo vhodnější autorku upozornit na překlep v textu, ne si z ní dělat srandu a mentorovat. Notabene ne příliš decentně… Já na překlepy upozorňuji většinou soukromě. Ne, nevyčítám Ti Tvůj postoj a projev, je to Tvé rozhodnutí, jak se prezentuješ. (I když mne to od tebe překvapilo, protože některé Tvé reakce znám a přijímám je docela s chutí.) V základní věci se i shodneme: staccato by se mělo v rámci takto krátkého útvaru psát jednotně a lépe s dvěma cc. Jen já bych to autorce sdělila jinak. Měj se hezky a doufám, že jsem Tě nenaštvala! To bych nechtěla.
Pasáž … sypaná sůl v ráně či v tequile vetknutý kůl … se mi hodně líbí.
|||-_-|||

Petula
20. 11. 2003
Dát tip
Hmmm… Taky překlep: …mne to od Tebe překvapilo…
|||-_-|||

Rowenna
20. 11. 2003
Dát tip
****

alina
20. 11. 2003
Dát tip
achjo... sleeping-beauty .... domnívám se, že jde jen o nedorozumění..... ale přesto se omlouvám. Avízko jsem Ti posílala, někdy se ale stane, že nějaké nedoběhne. Co se týče pravopisu. Opravdu jsem objevila v knížkách obě možnosti zápisu. Připouštím, že asi není nejlepší nápad obě prokombinovat a napravím to. Poučovat jsem Tě nechtěla a seřvávat lidi nemívám ve zvyku. Díky *o* a.

Elyn
19. 11. 2003
Dát tip
:)

0/5 dobře ponuré...:)

Vinki
19. 11. 2003
Dát tip
pekne to odsejpa :) ... *

alina
19. 11. 2003
Dát tip
staccato- v hudbě: krátce, důrazně, odraženě až sekavě s nedodržením plné délky tónů;

alina
19. 11. 2003
Dát tip
staccato- v hudbě: krátce, důrazně, odraženě až sekavě s nedodržením plné délky tónů;

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru