Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děti

22. 11. 2003
10
6
7781
Autor
Milly

Napsáno 1.11.2003 Momentální pocit, který se začíná částečně naplňovat...

Vidím nás

jako dvě

životem zklamané

děti.

Říkáme si:

" Láska je nebezpečná! ",

a tak

se svlíkáme

bez ní.

V duchu

mám s těmi dětmi

soucit.

Ale co když

mezi nás

vstoupí

ta zmije

a uštkne nás?

Přežijeme se?


6 názorů

Moc Hezky Napsáno...Díky...

Baziliška
20. 10. 2007
Dát tip
no právě, ale teda andílek-drsňák;-))

Teďka mi to docvaklo..díky za avi:-) Je to docela síla,umíš gradovat konce,taky se o to ve svejch věcech snažím,ale někdy to nemá takovej ten správnej šmrnc.. Jinak pro porovnávání láska sv. sex doporučuju film Ostrov (Jižní Korea) od rež. Kim Ki-Duka,je to teda trochu drasťák,ale stojí za to.. To jen tak mimochodem,jenom taková asociace s tímhle dílem.

Milly
20. 10. 2007
Dát tip
medví. dobře... .-) Bazi: ne, ne, já jsem přece andílek.... ;-)) (vzpomínáš?)

Baziliška
20. 10. 2007
Dát tip
ty jsi vážně drsoň:)

Něco v tom je..dost silnýho - eště se k ní vrátím..

vesuvanka
06. 09. 2006
Dát tip
Milly - díky za avi, pěkně vyjádřené, metafora zmije sedne :-))) TIP

vesuvanka
06. 09. 2006
Dát tip
Milly - díky za avi, pěkně vyjádřené, metafora zmije sedne :-))) TIP

Milly
04. 09. 2006
Dát tip
Zmije........- avi vesuvance... :-) Vitexi, dík......., už jsem zapomněla, že jsem se tak někdy cítila.... (a fakt nešlo o žádný sex... :-)). Dvojnásobně??

Vitex
04. 09. 2006
Dát tip
Parádní... a trochu i smutná (dvojnásobně) *

Poplétka
05. 10. 2004
Dát tip
protloukání se láskou*

Gadeiros
28. 04. 2004
Dát tip
Láska není vůbec jednoduchá. Někdy člověk zjistí, že miluje kohosi, kdo mu byl dlouho nablízku a to že k němu chová lásku by jej nenapadlo. A jindy člověk pochopí, že láska, kterou si zdůvodňoval vztah k někomu, kdo jeho lásku očekává, se stala jen prázdným slovem, citem z povinnosti. TIP

Gadeiros
28. 04. 2004
Dát tip
Láska není vůbec jednoduchá. Někdy člověk zjistí, že miluje kohosi, kdo mu byl dlouho nablízku a to že k němu chová lásku by jej nenapadlo. A jindy člověk pochopí, že láska, kterou si zdůvodňoval vztah k někomu, kdo jeho lásku očekává, se stala jen prázdným slovem, citem z povinnosti. TIP

Madelaine
14. 03. 2004
Dát tip
Líbí se mi u Tvých dílek nápad i výsledná poenta. U téhle bych uspořádala lépe verše a bude to fajn. :)

Rowenna
06. 01. 2004
Dát tip
Zajímavé. **

Milly
02. 01. 2004
Dát tip
Snad to dřív přejde mně... :-)

j_i_r_i_k
18. 12. 2003
Dát tip
Nemám slov, jež by poradila, víš, mé štěstí mi brání chápat smutky druhých, ale ono to časem určitě přejde :)...

Sandra
17. 12. 2003
Dát tip
Já bych nechala jen tu první půlku a bylo by to super *

Milly
17. 12. 2003
Dát tip
Láska možná ví...ale já nevím! Nebo takhle: ví, když tam je, ale když si hraje na schovávanou, mizí a zase se objevuje...

Milly
15. 12. 2003
Dát tip
Mně se to tak nějak postupně prolíná... S láskou je to složitý.

j_i_r_i_k
15. 12. 2003
Dát tip
Není... Láska je to jediné, co je jednoduché, vše ostatní může být zamotané, nejasné, ale Láska... ta prostě ví...

j_i_r_i_k
11. 12. 2003
Dát tip
Je jen jedna láska, totiž Láska - a nemá co dělat s tělem... Netvrdím, že není možné, aby za chtíčem přišla Láska, asi se to může stát, snáze však za Láskou přijde chtíč, chtíč je totiž něco, co přijde vždy, když má příležitost...

Hanca
25. 11. 2003
Dát tip
Asi tak, milování bez lásky je jen chtíč, ale vážně se může stát, že pokud se Ti dva scházejí častěji, začnou se poznávat, může to přerůst v lásku. Jen vím, že dokázat se milovat bez alespoň bez jiskry je těžké, asi bych to nedokázala. Bylo by mi to odporné, ale to Tvůj případ Milly není, jak píšes ani jste se nemilovali, ale láska není milování, láska je o tom chtít někomu něco obětovat, Láska má spoustu podob.Může se milovat pouze platonicky a třeba i víc než při samotném sexu.Láska je v nás ve všech, všichni ji potřebujeme, život bez lásky není životem ale přežíváním.

Milly
25. 11. 2003
Dát tip
Podle mě jsou různý lásky-a láska tohohle druhu je o tom, že ten druhý člověk mi něco dává-co potřebuju a já zas dávám jemu, co potřebuje on-občas nádherný souznění v myšlenkách, pocitech, názorech...a vzájemný obohacování svých osobností.

Hanca
24. 11. 2003
Dát tip
Někdy láska přijde později než milování. Může se stát.*

geper
24. 11. 2003
Dát tip
Společně se svlékat bez lásky je jako jíst něco s přáním, že tomu třeba přijdu na chuť...věčinou je potom jednomu jen těžko kolem žaludku...jistě láska může být ve svých proměnách i nebezpečná, ale sex bez lásky vedle své nebezpečnosti navíc neodvratitelně ničí a dergraduje duši... Andulko rozdíl mezi sexem a milováním je asi stejně tak velký jako mezi dnem a nocí...k tomu prvnímu ti stačí jenom chtění, to druhé bez duše nikdy nejsi schopna prožít...

geper
24. 11. 2003
Dát tip
Společně se svlékat bez lásky je jako jíst něco s přáním, že tomu třeba přijdu na chuť...věčinou je potom jednomu jen těžko kolem žaludku...jistě láska může být ve svých proměnách i nebezpečná, ale sex bez lásky vedle své nebezpečnosti navíc neodvratitelně ničí a dergraduje duši... Andulko rozdíl mezi sexem a milováním je asi stejně tak velký jako mezi dnem a nocí...k tomu prvnímu ti stačí jenom chtění, to druhé bez duše nikdy nejsi schopna prožít...

Andulka
24. 11. 2003
Dát tip
geper: Presne tak jsem to myslela :-)

Milly
24. 11. 2003
Dát tip
Není to přesně tak, jak si představujete-v podstatě se "nic" nestalo-my jsme si blízký, jen se nemilujeme, i když, jak jsem napsala v prologu, přestává to být určitým způsobem pravda...

marbl
22. 11. 2003
Dát tip
Člověk se nesmí bát lásky,ale když to jinak nejde sex je jediné východisko....Pochopil jsem zprávně.Je to hezké.

Andulka
22. 11. 2003
Dát tip
:-) je rozdil mezi sexem a milovanim...:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru