Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přání ke 30tým narozeninám

27. 05. 1999
0
0
4401
Autor
Hannah

Toto je ryze účelové psaní !!!

Milý Petře, ty prý dneska třicátiny máš jak se zdá tak ty si z toho pranic neděláš Směješ se a raduješ se jako malej kluk jen ať ti to vydrží, buď takový buď. Nenech roky, které přijdou nahrbit tvůj hřbet to ti přejem, milý Petře, všichni právě teď Až v životě najdeš dívku, kterou bys měl rád jen jí probůh neříkej, že jsi jen kamarád Chytni štěstí za pačesy a o něj se perseber svoje saky paky a za ním se dej A svejm koním zálibovejm uzdu popusti na místa kde už jsi pobyl znovu nejezdi Zabal spacák, kotlík k tomu do batohu dej hlavně foťák nenech doma, filmy posbírej Až pak svoje fotky všechny do alba si dáš máš hned deník ze života - kolik už jich máš? Počítače v práci, ty nám dobře obstarej tiskárny nám opatruj a s námi se směj Přejeme ti hodně zdraví, štěstí kotlíček ať ti radost přinese každý tvůj koníček Zdraví štěstí, dlouhá léta, lásky přejí moc Jarka, Pavla, Hanka s Hankou. Hezký den i noc.
kačka
13. 09. 1999
Dát tip
Názor alespoň jednoho Petra z lidu, který dělá na počítači se mnou v práci. Cituji: "Je to velice hezké, mi se to líbí" ... a mi taky. Těšení není nikdy dost, když můžeš dělat radost slovíčky, dávej dál, myslím, že ti to jde docela hezky.

Hannah
31. 05. 1999
Dát tip
ZF - víš kolik je na světě Petrů? Hm, to by bylo kritik...

Merle
28. 05. 1999
Dát tip
Hani, proti tomu, co jsme vymýšleli my je to pořád extra deluxe :-))

zf
28. 05. 1999
Dát tip
At se k tomu vyjadri Petr!

Hannah
27. 05. 1999
Dát tip
Já vím, nic moc, ale v tom kalupu mě to lépe nenapadlo. Kdyby to byl někdo, na kom mi záleží, určitě by to vyšlo mnohem, mnohem lépe...

Jákob
27. 05. 1999
Dát tip
Sama divcina ... to se Petr ma :o))

Print
27. 05. 1999
Dát tip
Teda, Péťo!!:-)) Zbalil bych spacák, kotlík k tomu ... a prchal!!!:-))) Všechno nejlepší!!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru