Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co říká Narrator?

24. 11. 2003
1
0
2996
Autor
hajdam

Říká i vám Narrator to samé? Máte-li Windows XP/ Windows 2000 dejte Start/Spustit: Narrator :-)

W2KCZ: aknomatltoli
WXPCZ: asknometoupridahaj

Lassie
14. 12. 2004
Dát tip
Ja mam Win.98, takze smula.. Ale konecne jsem narazila na neco od Tebe, co se da precist hodne rychle pri nedostatku casu.. :)

JiKo
18. 11. 2004
Dát tip
moje W2K hlásej: Program Narrator nenalezl modul řeči pro nastavené národní prostředí. Program pravděpodobně nebude hovořit dobře. No a pak dyž dám číst tak to drze čte anglicky :)))

johanne
04. 06. 2004
Dát tip
:))

hajdam
26. 02. 2004
Dát tip
Jedničková nenese žádnou informaci - a informace jsou důležité :-) Když jsem sem vkládal tuhle blbůstku, tak jsem doufal, že někdo Narratora spustí a napíše, co říká ten jeho... Jinak tohle "dílko" nemá vpodstatě žádný smysl (pro jistotu to píši)

Arien
26. 02. 2004
Dát tip
proč by nemohla nést informaci - zobrazuje se ti jeno určitý počet nul, v tom není informace?:)) no, já mám windows 98, takže nic:((

hajdam
26. 02. 2004
Dát tip
Já jsem informatik, tak to snad musím vědět (nebo že by ne?). :-) To co tu popisuješ je tuším unární kódování, ale jedničková soustava je asi takhle: 0 = 00 = 000 = 0000 ... To, kolik máš těch cifer přečíst je dodatečná informace a ta samotná nese tu hodnotu, takže to se nepočítá. Vezmi si, že se někoho zeptáš a on ti vždycky odpoví NE (0). To pro tebe není informace, když víš, že ti nic jiného neodpoví... (dala bys mu tak maximálně přes hubu, za to že je drzý :-) ) Doufám, že to nepůsobí moc, že machruju, ale že chci spíš pobavit :-)

Arien
25. 02. 2004
Dát tip
ne, nejlepší je jedničková:))))))))))

hajdam
21. 01. 2004
Dát tip
Jasně, dvojková je nejlepší...

Pisces
21. 01. 2004
Dát tip
Best of ;)

Pisces
20. 01. 2004
Dát tip
A já slyšela jen o dvojkový ;))

morbid: soustava muze byt treba 4kova, 7ckova nebo 11kova, jak se komu hodi :_))

Jeheheman
24. 11. 2003
Dát tip
Trumbero, kdyby jsi znal 17,3ovou soustavu a programovací jazyk KAREL, nemohlo by ti z tohoto důležitého sdělení uniknout ani slovíčko:o)

hajdam
24. 11. 2003
Dát tip
Oboje znám, ale přesto jsem užasnou magii Microsoftu, která je ve sdělení Narratoru nedokázal pochopit... :-)

hajdam
24. 11. 2003
Dát tip
Teda znám 3ovou a 17ovou soustavu.....

:)

ty jo.....já dycky myslel, že je jenom 16ková:o(( -se musim učit:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru