Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Revoluční

24. 11. 2003
2
0
1322

êRevolučníê

 

Spocený dělník u stroje,

udřený je nemálo.

Teď vytáhne do boje,

revoluce volá ho!

 

Osvobodí se od tyranů

a vezme právo do rukou,

pomstí se teď za pohanu

a za nepřízeň velikou.

 

Teď uslyší hlas lidu,

a jeho mocné zbraně,

ten kdo způsobil nám bídu

a určoval nám daně.

 

Pomocná je ruka ruce

a síla rychle přibývá.

Tak přišla rudá revoluce

Říjnová se nazývá!


Jestli jsi jeste necetl Otto Wolfa, tak si urychlene dopln mezeru ve vzdelani.

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
...ak to mal byt for, tak snad nejaky smajlik, nie? :-/

otmar
18. 12. 2003
Dát tip
levicový extremismus je horší než držkatá tchyně

clovrdik
06. 12. 2003
Dát tip
:-))) pobavilo takhle večer ...... :-)))

Jeheheman
26. 11. 2003
Dát tip
BOMBA!! To mi na písmáku chybělo, asi sem taky dám nějakou svou hlášku na budovatelskou poezii, *TIP* jako kráva! Ve školce jsem přednášel báseň mamínkům a tatinkám (za doslovnost po 20ti letech moc neručím:o): Mí rodiče neměli kde bydlet boháči měli paláce my však již nikdy nepoznáme co je to býti bez práce V palácích jsou dnes ozdravovny pracovny našich závodů a zítra pro chleba si půjdem tak jako dneska pro vodu Kdo tohle všechno způsobil? Kdo podal chudým ruce? Dělníci spolu s rolníky Říjnová revoluce!

Wert
26. 11. 2003
Dát tip
O co tu jde? To je ňáká provokace?!

Diana
25. 11. 2003
Dát tip
Správně je zpocený, ne spocený! Jako parodie na oslavné básně "Říjnovky" by to snad šlo, kdyby to bylo vtipnější a mělo to správný rytmus a lepší rým. Tak snad příště.

vildik
24. 11. 2003
Dát tip
BTW: Neni tohle protizakony ???

neni to určitě protizákoný, ale jinak si myslim, že téma, který jiní rozpracovali docela solidně(někdy) ty nikak nerozvíjíš...ani slovem- takže si myslim, že je to docela hrozná báseň...to bych tady spal kdekom))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru