Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Domácí zvěř

26. 11. 2003
3
0
1486

Ano stojím o tu nehlubší kritiku, ale v žádném případě nejsem připraven přijmout žádné negativní hodnocení svého díla :o)

Bydlím hned vedle dálnice. Okna nemám, protože výhled bych měl pouze na nekonečnou autostrádu plnou plechové divoké zvěře. Když chci jít ven, otevřu dveře a zjišťuji, že práh mých dveří je součástí bílé nepřerušované čáry. Vedle baráku chovám slepice. Beru hrnec s potravou a podél zdi se k nim sunu. Zrcátka náklaďáků mi drnkají o levé ucho. Dvířka kurníku se otvírají do silnice. Čekám dva dny a dvě noci než se doprava zmírní natolik, že mohu vstoupit. Slípky se slétly k jídlu a darovaly mi tucet vajíček. Ano, ty hloupé slepice.
m11
08. 12. 2003
Dát tip
T

Adriana
29. 11. 2003
Dát tip
Pěkný.

StvN
28. 11. 2003
Dát tip
Máš talent, to nepochybně. Ale řekni, sakra, kde ho schováváš, když píšeš?

katugiro
27. 11. 2003
Dát tip
Také jsi to mohl zakončit větou: "Ne, ty hloupé slepice." A tucet vajíček je nejméně tucet žloutků a to je příliš mnoho cholesterolu. Způsobuje aterosklerózu a kornatění tepen k tomu. Dávej si pozor, ani nebudeš vědět jak, utrhne se Ti trombus a pic, slípky budou v... Stačí tato nehlubší kritika? :)

theo
27. 11. 2003
Dát tip
che,che,che... (nepřesvědčivě)

chicoria
27. 11. 2003
Dát tip
jo dobré.-))

Jeheheman
26. 11. 2003
Dát tip
Mě se to sviňsky líbí i když ty sis asi dělal kozany:o)*T*

fungus2
26. 11. 2003
Dát tip
Tak to mě dostalo o))) TIP

Elyn
26. 11. 2003
Dát tip
a kolik máš slepic?:))

Dash_707
26. 11. 2003
Dát tip
Fajn :o)

Určitě je to originální. Ostatní je "zajímavé". Možná tě plně pochopí budoucí generace :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru