Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

číslo 1

28. 11. 2003
0
0
2004

Budeme zde shromažďovat smsky,které z recese napíšeme kamarádovi-inkognito.)))tato je první,teda číslo jedna:)

Myluji te...sy svetlo v mich ocych a lybis se my tak, ze te prystena koncerte tey znasylnym...Co delas zytra vecer?? Rada bich te pozvala na vecery na moju ubitovnu!! Pujdes??Mylujem tvoji hlas a tvoji imidz a mylujem taky Michaela Purpleho!! A vase pysnicka Zhuleny fialovy plisovi kralycek me dostala svoji ritmyckou hubou!Ubitovna je na ulicy Perlova 26 f Solomocu  a, ja to rada ve trech!!!! Vas koncert bil naprosto uhcvatni a  chcy song o mna Napryklad Masa je nasa!!!! znasylnilm ta a tvojho prytele michalalala!!! Ja vas chcu nadevsecko a moc vas chcy oiebati sesadu!!!!
ulver
16. 08. 2005
Dát tip
buď nemám smysl pro humor nebo to není vtipné v nejlepším případě to snad má být k pláči

ulver
16. 08. 2005
Dát tip
buď nemám smysl pro humor nebo to není vtipné v nejlepším případě to snad má být k pláči

aikay
10. 12. 2003
Dát tip
chudák holka..

papouch
01. 12. 2003
Dát tip
děs běs

pbadraj
30. 11. 2003
Dát tip
ach jo. lidská blbost mezí nezná

REDH0T
28. 11. 2003
Dát tip
Jesly ty pycoviny neprstat psat, tak ti rozbyjem drzku, ty krava !!!

my sme tu dvě.) a proč nepsát:)) tohle jsou jen holá fakta, jak se bavíme a jak mučíme své přátele s Oskarem a posíláním sms:) tak tady prezentujeme to co by jinak bylo smazáno:)

Bacil
28. 11. 2003
Dát tip
Jo, takové p..oviny mi taky párkrát přišly :-)) ale asi to bylo od někoho jiného :-) inu, každý se baví, jak umí.

Tak nám dej číslo a my ti taky něco pošlem:)

REDH0T
28. 11. 2003
Dát tip
Pošly prachy - došly

Rowenna
28. 11. 2003
Dát tip
:-(

Seregil
28. 11. 2003
Dát tip
chm....

Jeheheman
28. 11. 2003
Dát tip
Ty sms jsou jenom rádoby.. si teda umím představit drsnější i vtipnější. Mnohem.

Elyn
28. 11. 2003
Dát tip
souhlas s jehehe... a nepublikovala bych... Nenjni tu žaden důvod..

hm ten nick už je dost jetej ale takovýhle "píčoviny" ani nepovažuju za píčoviny.. a není to ani vtipný teda nevim jestli vás to pobavilo?....a též nechápu co to tu dělá... za 26 dní jsou Vánoce tak napište něco duchaplnýho....(ještě že nemám oskara!)

sidonia
28. 11. 2003
Dát tip
zajímavé. V negativním slova smyslu. Děvčátka.. no tak, klídek. Jsem si docela jistá, že věci tohohle typu sem nepatří... (kdyby to bylo aspoň vtipné, když už nás to mělo, předpokládám, pobavit.)

_kxk
28. 11. 2003
Dát tip
To má bejt ftipný? nebo snad v tom mám hledat nějakou duchaplnost? Tohle teda fuckt ne..:/

katugiro
28. 11. 2003
Dát tip
ach jo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru