Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlastnění

20. 07. 2000
3
0
1937
Autor
J

Po jazzovém večeru v letní filmové škole

Chytím si Tě do rtů a už mi neuletíš - pro tuto chvíli -. Vždyť víš, má lásko, můžeš jít, kam chceš. Nech mě nadechnout se ještě Tvého dechu a ochutnávat kouzla dnešní letní noci. Hladit Tě po spáncích a přitom vnímat, že čas básniček se vrací. Chci potkávat Tvé ruce ještě dlouho a ráno vítat Tvé nové vrásky na čele.
Litochowitz
11. 07. 2001
Dát tip
Ježiš, to bych taky chtěl....dneska mám náladu pro T-p.

Carodej
28. 09. 2000
Dát tip
Jsi tak "hrozná"!:-)tip

Klárka
23. 09. 2000
Dát tip
vlastnění pro tuto chvíli :-) Láska je ze všeho nejčastěji o vlastnění, ale spousta lidí ví, že to tak být nemá, takže si myslí, že nevlastní a že se vlastnicky nechová a ... obdivuju ty, kdo si to dokážou přiznat. Že mají ten sklon. Tu touhu. Ty pocity, myšlenky, skutky... Myslim, že jenom ti, mohou vytvořit svému milému snesitelné a věčné zázemí :-)

JiKo
21. 07. 2000
Dát tip
Líbí se mi, akorát název vlastnění moc neodpovídá realitě což? Lidi nevlastní jiné lidi ...

Bříza
21. 07. 2000
Dát tip
Čistá zamilovanost vyjádřená hřejivým způsobem bez patosu a zbytečnýho balastu. Ano - tak nějak se to má ...

J
21. 07. 2000
Dát tip
Ano, lidi nevlastní jiné lidi, ale tenkrát se mi zdálo, že hrozně moc sobecky vlastním a dělalo mi to dobře./Jsem hrozná/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru