Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pláč

28. 11. 2003
10
0
1076
Autor
Femme_fatale

deprese asi dělá svoje...

Chtělo se jí plakat. Moc se jí chtělo plakat, ale nemohla. Její slzné kanálky jakoby byly vyschlé. Ani slzu neuronila, ale tak moc chtěla. Nešlo to. Oči zůstávaly suché i přes ta všechna trápení. A možná ani tolik nechtěla plakat, třeba se jen chtěla topit v tom svém neštěstí. Být sama a přitom být někým litována. Byla zmatená. Čekala až přijde ta euforie. Až bude jen sama se svými pocity a bude plakat; jestli se jí bude chtít. Chtěla zavřít oči a čekat až se vyroní první slza. Ta, která spustí ten vodopád. Vyčerpávající, uklidňující pláč. Věděla, že pláč ji očistí od všech hříchů i trápení. Ty slzy to vše odplaví. Ale proč nemůže uronit ani jednu? Vždyť svět je tak krutý. Proč nemůže přijít vysvobození v podobě pláče? Čím víc na to myslela, tím nemožnější se to zdálo. A pak to přišlo. Přišel on. Už na první pohled to poznal. Proč on může plakat a já ne? Jeho slzy na ní dopadaly a tehdy přišlo to osvobození. Uklidnění. On to už věděl, ona ne. Byla mrtvá.


Asi se budu opakovat, ale ten konec me vazne dostal, takze tohle dilo se prave dostalo na seznam mych nejoblibenejsich. Nevim co vic k tomu dodat, bulim tady jak maly decko a davam "Te"

Hanka18
08. 02. 2004
Dát tip
hezký,pomáhá to kdyz mas depku...?

romale
21. 12. 2003
Dát tip
Je to jen hra. Teď jsi získala bod. Důmyslný tah.

StvN
03. 12. 2003
Dát tip
Osvědčený postup. Pointa v podobě smrti.

gabio
30. 11. 2003
Dát tip
tehdy přišlo to osvobození. Uklidnění. On to už věděl, ona ne. Byla mrtvá. **********************************************

Wendy_Andy
29. 11. 2003
Dát tip
Budu se opakovat, ale tenkonec je very good. TIP

Ĺemuell
29. 11. 2003
Dát tip
Femme Fatale.....smekám:)T

Movsar
29. 11. 2003
Dát tip
vodopád slov. jsi písmácká mrtvola. ale možná taky osudová žena. publikuj proto své fotky. budu ti posílat tipy.

Zilla
29. 11. 2003
Dát tip
Rozhodně TIP!

Danny
28. 11. 2003
Dát tip
fí ha... pořádná pointa! nečekaná, břitká... máš můj obdiv Tip

fungus2
28. 11. 2003
Dát tip
No tedy... TIP

pozorovatel
28. 11. 2003
Dát tip
No... ten konec to hodně povýšil. Já mám podobný povídky moc rád. Opravdu nebýt toho konce, nedal bych ti asi tip:)

Daly
28. 11. 2003
Dát tip
vážně povedený konec, to jo!!!T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru