Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básník básní

29. 11. 2003
1
1
1257
Autor
Čáry

 

Být jen obyčejným básníkem

A hrát si s tvrdým rohlíkem

Na obloze pluje luna

Tužka jak písečná duna

 

Srdce bije pro čtenáře

Nabídnout nitru okenáře

Únik do temných úkrytů

Háčkování slizkých pocitů

 

 

Choulení s něžnými slovy

Pod světlem černé vdovy

Stín se pod lampou zvětšuje

Myšlenka krásnem levituje

 

Ozdobit miláčka kabátem

Odmrštěn po výbuchu granátem

Recitace na Petřínské věži

Pochopíte pohané stěží


1 názor

Hori
04. 12. 2003
Dát tip
Čáry, bohužel musím souhlasit s ostatními - tahle báseň se ti opravdu nepovedla.

Bakchus
03. 12. 2003
Dát tip
Choulení s něžnými slovy Lísavými a poddajnými jako dlouhý vlas barevných koberců, jehož sklon usměrňují naše neslyšné kroky - slyšíš jenom lehounké zapraskání jisker, sršících jako pyl z nitra vyzrálého klasu okolo tvých prstů, zduřelých a popraskaných příliš horkou koupelí... Snad bych mohl dodat ještě něco jiného... Tobě dám Tip - Tip spíše přátelský, ale nikoli výlučně přátelský - beru ohled na Tvé dílko - a protože je jistým druhem výronu Tvé osobité bytnosti, jakousi šifrou tvého Jáství, signaturou Tvého ega, výrazem nezkrotného Id a spolehlivého superega, jež vládne otěžemi bujnému a háravému jinošství, pozvolna inklinujícího k sebevědomému mužství, bude ten Tip svým způsobem na místě :-)))

Nenech se svázat rýmy.

muflonšnek
29. 11. 2003
Dát tip
Vůbec nevím o čem to je, nechápu souvislost jednostlivých veršů. Vidím jen několik slov, která se rýmují, a to ještě jen taktak:)

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
asi jsem pohan, protože tohle vážně nechápu... :)

remik
29. 11. 2003
Dát tip
Urcite ano.Chce to jen casek.A hlavne psani.Stale psat i po nemilych slovech kritiky.Pis, jak to citis ty, ne jak to chtej lidi. Ale je pravda, ze nejakej ten rym te drzi hodne dole a ulitava.Ale proto to sem davas.Ta kritika!Zlepsis se.Ver tomu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru