Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak to bude ...

30. 11. 2003
0
0
835

Jako ukřižovaný na dřevěném trámu,

usínám nezakrytá pod pokrývkou ze sněhu.

A myslím na to, jaké by to bylo,

kdyby se moře vzedmulo

a vlny se pozvedly k nebeským výšinám

a zakryly naše oči, co by spatřily božský prám.

 

Na prahu dokonalosti

je pokaždé ziskuchtivců dosti,

ne však lidí bažících po lásce a pochopení,

co pro bližního svého život svůj zatratí.


katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
já už dnes tyhle rýmy nemůžu trámu/ sněhu, snad originální, ale nečitelné...

DRACULA_
30. 11. 2003
Dát tip
dej tomu více energie...propiš se větami až k hlubinám neboj se použít tvrdší problémy, protože když se Ti něco nelíbí tak to dej plně v básni najevo Dřímám vě větru co poslaly mi Poseidónovy vody ty zkalené myšlenky probodávají mé zkrvavené tělo jako otrok s korunou na hlavě držím se chladných útesů v nespoutaném přílivu umírám se ctí k nekonečné lásce... Ale na druhou stranu se mi líbí Tvoje obrazy ty rýmy mi tam připadají zbytečné, protože když chceš zaujmout myšlenkou rýmy Tě zbytečně svazují....

Dracula_ : mas pravdu,ty rymy tam moc nesedi. Ale i kdybych chtela, tak to nenapisu tak drsne,jako ty ("dřímám ve větru...) na tohle jsem proste měkká.I když zkusit bych to mohla...jestli sezadaří,objeví se to tu. Díky za kritiku!!!!

DRACULA_
30. 11. 2003
Dát tip
tady nejde o drsnost...jen o uvolněnost a spontánnost :-) mimochodem teším se na další :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru