Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Symetrie ve tmě

29. 11. 2003
1
0
1343
Autor
Nicname

no schválně..

Zamknul jsem se ve skřini.
Symetrie ve tmě. Empatie bere za kliku.
Dveře dnešní noci zůstanou ti v paměti.
Zítra zapomeneš, že svítí hvězdy, však uslyšíš jak na zem dopadají.
Tmu kradu očima. Neodpovídám na otázky, co nestihnu předložím si k večeři. Barvy tam venku nezmění svůj odstín, lidé též ne. Tak promluv z plnejch plic! Zaklínadla nebo modlitby, poslouchám tě! Absoulutní ticho dostalo se i ke mě. Bůh? kdo potvrdí ti, že vzpomněl si i na Tebe?  Nebo absolutní konec? Tmu kradeš očima, zamčený semnou ve skříni,umlčený tím, co stane se zítra. O večeři se podělíme a z plnejch plic neřeknem vůbec nic.


Nicname
16. 12. 2003
Dát tip
nemyslim že to jsou zajímavá spojení...hustit na malou plochu? beru to jako že, čím kratší tím lepší. Je to stejně moc dlouhý! Snaha omezit zdlouhavé bláboly :-)

Armand
14. 12. 2003
Dát tip
velmi dobře! .. *****

Vypadá to, že jsi chtěl nahustit zajímavá spojení na malou plochu.

Movsar
29. 11. 2003
Dát tip
vlasy ponoříš do bandasky s kečupem. nejmenším prstem ukuješ meč. ten pak spolkneš, abys byl ve zprávách. místo toho jen tvůj text.

Nicname
29. 11. 2003
Dát tip
no nějak ti nerozummím asi... ale i tak dík za kritiku.

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
opravit a nevtahovat tolik nesouvislých motivů, jinak místy moc zajímavé... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru