Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večerní zprávy

21. 07. 2000
3
0
1542
Autor
Slza

Dojem z večerních zpráv, nebo snad skutečnost ? Vážně nevím...

Tam, kde je chlad a láska nehřeje ? Tam, kde lež vítězí a není naděje ? Tam, kde bez citu si jdeme vstříc ? Kde domov můj nechceš mi říct ? Tam, kde se pláč a křik jen ozývá ? Tam, kde zlé je nač se podíváš ? Ten, kdo žiješ tady, neběduj, Země česká, domov tvůj...
VenusHalley
08. 08. 2004
Dát tip
ooopsss, sem se neprihlasila. tak se pokorne priznavam, ze to jsem byla ja.

Bibša
25. 07. 2000
Dát tip
Většinou nemám ráda takové parodie, jestli to jde nazvat vůbec parodií, natož tak z české hymny, ale tentokrát mě něco pohladilo u srdíčka. Asi to, že nejsme lhostejní a to je strašně fajn. Jen se musím podepsat pod MM, protože myslím, že častěji než naopak láska hřeje a naděje vítězí. (Ten styl je mi nějaký povědomý...)

Slza
25. 07. 2000
Dát tip
...trochu tu byl strach, jestli si muzu dovolit pouzit NASI hymnu (treba tady v madarsku, kde ted pracuju, by me za to zabili :) ale je to jedna z cest, jak zatahat za nase svedomi...

Merle
24. 07. 2000
Dát tip
MM: Jo.

MM
22. 07. 2000
Dát tip
nedivam se na zpravy. divam se na stromy. netvrdim, ze se nedeji spatne veci, ale tvrdim, ze se deje mnoho dobreho. kdo rezignuje, zabiji sam sebe...

Wolfling
21. 07. 2000
Dát tip
Bohužel tyhle pcity mám čím dál častějí taky a takových lidí pořád přibývá. Nahlas se to ale ozývá jen v básních a hospodách.

Merle
21. 07. 2000
Dát tip
myslím, že pro podobný pocity nepotřebuju koukat na zprávy, vidím to všude kolem... a co tím chci říct? Nezačínejme u politiků, začněme sami u sebe

Slza
21. 07. 2000
Dát tip
Taky si myslím, že lidi by se měli zamyslet nad sebou, ale ono je lehčí nadávat na ostatní...

Merle
21. 07. 2000
Dát tip
slza, no ono je ještě snadný o tom mluvit (přemýšlet), ale ještě ty činy... sám jsem vhodným příkladem :(

Vandalka
21. 07. 2000
Dát tip
Kde domov můj, nechceš mi říct.. Líbí!

Mahoney
21. 07. 2000
Dát tip
dovolím si jen tichý souhlas... (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru