Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajné dveře

01. 12. 2003
2
0
1187

No jen mi neříkejte,že nikdy nehledáte klíče !

Uprostřed pokoje mám tajné dveře. Nikdo jiný je nevidí. Půjčil jsem si spoustu klíčů – od mámy, od spolužáků, od pana ředitele, od kněze i od čaroděje – všechny do jednoho jsem vyhodil. Tak na mě zavolali doktora. Ukradl jsem mu klíče od ordinace, ale ani ty nepasovaly. Rozstříhal jsem tedy všechny knížky a vyrobil si spoustu klíčů papírových. Možná že jsem to vypočítal, ale spíše to byla náhoda, že jeden z nich přesně pasoval. Dveře jsem otevřel dokořán a vstoupil. Těsně za mnou pak vcházeli první odvážlivci, postupem času přicházeli další a další a když už se tam blížila celá polovina lidu, rozhodli se ke vstupu i ti zbylí, rozběhli se a naskákali hromadně do mých dveří, div je nevyrazili z pantů. Když vcházel pan prezident, uťal jsem mu hlavu a vypil mu všechny jeho kompetence. Jen s papežem byl kříž, dostrkali ho tam až za stovky let.

To už jsem si ale vevnitř, postavil další zamčené dveře
blaz
03. 12. 2003
Dát tip
...:-)...

zajímavé

fungus2
01. 12. 2003
Dát tip
Zaujalo mě to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru