Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdný pocit

01. 12. 2003
1
0
1303
Autor
Barcza

I.(Období deprese,listopad 2001)

Cítím jakési prázdno uvnitř mne,

 prázdno způsobené ani nevím čím.

 

Možná se někdy naučím pochopit svou duši.

 

Nevím čím-čím to může být?

Snad nejistotou?

Nebo nedefinovaným smutkem?

 

Ne,už vím,

zapříčínila jsem to nepředvídatelným skutkem.

Skutkem,který ani není skutkem.

Spíš zločinem duše,kterou nikdo nevidí

a nemůže ji napomenout.

 

Tu můžu vnitřně vidět jenom já.

 

Přála bych si někdy,

aby do ní viděl také někdo jiný,

někdo blízký,

ten nejbližší!

Můj milý!

 

Moje duše truchlí.

 

Snad se brzy objeví někdo,

kdo ji ukonejší.


Barcza
09. 01. 2004
Dát tip
Díky moc za kritiku......

gASK
08. 01. 2004
Dát tip
Čiší z toho deprese a smutek, emoce jsou syrové, ale ta forma pokulhává....tedy bez tipu, leč s pochvalou:)

815_0
05. 12. 2003
Dát tip
Snad... Tyhle pocity znám a jsou mi každým dnem bližší - opravdu pěkňoučký dílko - TIPík :-)

Elyn
03. 12. 2003
Dát tip
trošku nerozumím... zločin duše? a truchlí pro ten zločin nebo proto, že je sama (jen s tebou, protože je tvá a nikdo jiný do ní nevidí?)

Hanca
03. 12. 2003
Dát tip
Je to dost depresivní, rozumím prázdnotě duše, tuším, že jsi udělala něco, co jsi nechtěla, potom ses s tím nemohla srovnat. Jen málokdo má štěstí ve splynutí dvou duší, je třeba se s tím srovnat, když ono to člověku nedá a hlodá ho to a hlodá, nemám pravdu? Potom se začně chytat jako tonoucí stébla, ale to ne, je třeba spokojit se se svou duší a naučit se si vystačit sama, ale je to těžké, také to neumím.Jestli jsem to pochopila špatně, tak promiň, ale tímto dojmem to na mně působilo.

Barcza
03. 12. 2003
Dát tip
Je dost těžké to vysvětlit,ale ani já sama jsem se v sobě nedokázala vyznat a touto "básní" jsem se snažila urovnat si myšlenky a sepsat,jak to se mnou vlastně je.Nešlo o konkrétní čin(myslím tím podvod někoho jiného,nebo něco podobného),ale šlo o to,že jsem svými náladami,u kterých jsem nedokázala najít původ,ubližovala ostatním a hlavně,jak jsem zmínila,"mému milému",který se mi snažil všemožně pomoci,ale bohužel nepronikl do mého světa a poskytoval mi,jak se říká,medvědí službu".Teď je to ale úplně jinak,postupem času jsem díky němu našla druhou půlku své duše,tu,která bloudila v mém vnitřním světě a byla ztracená a nepochopená.Povedlo se mu to ;-) a touto cestou bych mu chtěla poděkovat. Jinak,děkuji mockrát za vaše názory...S pozdravem Barča.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru