Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky

02. 12. 2003
8
0
1611
Autor
Cheeky

Stála... pohled do dálky, v očích slzy a na rtech jméno... potom něco zahodila pryč. Daleko... a ulevilo se jí. Něco ztratila ale něco získala. Sebe...

Vzpomínky

  Vzpomínky máme všichni... na místa, kde jsme něco prožili, na dny, kdy se něco stalo, na pocity...  I ona svoje měla. Na lásku, na smrt, na štěstí, na bolest a na pláč... Někdy se v nich topila a nevěděla jak od nich, nevěděla jak z nich. I když už byly minulostí, stále patřily k jejímu životu a nemohla je hodit za hlavu. Ty střípky minulosti byly její součástí a současně byly věcí, která ji nejvíc štvala na ostatních. Nemohla se smířit s tím, že stejně jako ona se zaobírá svou minulostí tak ji mají i ostatní. Že i oni mají kus sebe.
  Občas chtěla žít přítomností. Chtěla na všechno zapomenout, žít okamžikem. Potom zjistila že není šťastná. Nemůže zapomenout na sebe ani na ostatní. Na svou lásku, na svoje lásky, nynější, budoucí i minulý. Chtěla vědět, že někoho milovala a někoho zradila... chtěla si pamatovat první drogovej úlet, první sex i první pusu. Zároveň chce milovat a žít. Vědět, že pro někoho stojí dát život a někdo si zaslouží nenávist a možná taky odpuštění, chce vědět, jak je dobře po dlouhým běhu i znát pocit po dočtené knížce...

 

Věděla že chce. A byl to super pocit.

 

 Vzpomínky jsou kusem nás... Neměli bysme zapomínat.


Eva_S
22. 01. 2006
Dát tip
pjekný....

Nicollette
27. 03. 2004
Dát tip
malá oprava "Neměli bychom" , když už spisovně.. jak moc mi to připomíná část života, kterou teď žiju (haha - přežívám) .... když ztratíš někoho blízkýho, nedá se jinak, než žít ze vzpomínek... a usmívat se při nich a potom po nocích plakat....... bože, zastavte mě někdo :)) za chvilku tady napíšu celý curriculum vitae :)) ......***

AAAAAAAAAAAAAAAA ASI jsem trochu mimoň mám spousty vzpomínek, ale většinu z nich si raději nepamatuji, pro tu menšinu mám však nezničitelnej trezor...... první pusa, žádnej drogovej úlet, první zlomenej nos, zápas, první učitel...... nevim co dodat snad jen TIP

synáček
04. 12. 2003
Dát tip
Také plně souhlasím…jen bych chtěl dodat, že o vzpomínky je nutno se postarat – náležitě je ošetřit před uložením: zbavit je všech negativních emocí! S těmi krásnými nemusíte dělat nic, nežli je velmi opatrně ukládat a dobře konzervovat. Čím déle vydrží, tím lépe. Potřebujeme k dobíjení „baterek“. Ty špatné tu také musí být – pro ponaučení, pro varování, pro správné posuzování…ale před uložením jim musíme připravit to správné místo…musíme zapracovat sami na sobě – ne na nich. Musíme se naučit odpouštět – a to nejenom jiným, ale i sami sobě! Jedině v odpuštění je možno najít opět sama sebe…alespoň v takovém stavu, než došlo k tomu o čem ta vzpomínka je. Čím dokonalejší bude naše odpuštění, tím silnější naopak budeme…tím svobodnější… Vzpomínky krásné a vzpomínky ošklivé, zbavené emocí, jsou lehoučké a nebudou nám vadit. Chce-li však někdo jít se svou zlobou, závistí, touhou po pomstě, či ukřivděností, nebo pocitem viny…nedojde daleko… TIP...a díky!

Cecilie_1
04. 12. 2003
Dát tip
nádhera, vzpomínky jsou nezničitelné, vynoří se, když je člověk nejméně čeká, nelze před nimi utéct...

Cecilie_1
04. 12. 2003
Dát tip
nádhera, vzpomínky jsou nezničitelné, vynoří se, když je člověk nejméně čeká, nelze před nimi utéct...

0/5+T nemám co bych dodal.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru