Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vizia

01. 12. 2003
0
0
1121
Autor
bloody

Len si tu sedim v tom sede piskam si a pozeram sa. tup du dup tup tu dup.... spravy z tlace Nesmrtelny Jogin v iraku ! tajomny jogin - JE NAOZAJ NEZNICITELNY JOGIN VRAJ VIE AKO ZASTAVIT VOJNU

A  zisli sa hlavy statov a rozhodli sa, ze vyslu k nemu tich najmocnejsich nech zistia co je ten typek ako zac. Ze co si to dovoluje. KTO TO VLASTNE JE

(vlastne sa bali tej zarodocnej az potencionalne masovej hysterie ktora pomaly zacala prerastat a prezierat sa  ohanajuc  tak typickym )

 

    *           *            *

*:: VRAJ MESIAS ! :: *
   *           *            *

A tak prisli,  vraj ti najmocnejsi pred jogina. Typek si sedi v tom lotosovom sede, rozjima.

Ahojte ako sa mate ? pozdravil jogin.

Sme vyslanci tejto zeme, ti najmocnejsi z najmocnejsich. Povedz nam teda Jogin ha ha ha, ako mame teda podla teba zastavit vojnu ? A vytrhli a posmechom hodili na neho tu jeho palicu s tym stitkom kde stoji : VIEM AKO ZASTAVIT VOJNU - jogin.

Ale on len vycaril dalsi usmev na tvari, jemne pokrcil nohy a vstal. Zohol sa, zdvihol si palicu zo zeme a zaseptal : TAKTO ! a zaboril  palicu nazad hlboko do zeme.

Ked sa zem rozdelila a nebesa sa rozostupili za obrovzkeho fukotu a sypotu par, ked sa mracno pomaly zacalo vytracat, vzniesol sa ako planeta na orbit z jasneho neba legendarny drak z ostrova GOA.

Ten pohlad.

Nie, ... nikto kto tam bol nan nezabudne. Obrovska zubata tlama a namiesto oci ? sopky z krvi ! Ked  z nozdier pofukoval dym.a vsetci ti hrdinovia  najmocnejsi tam len stali a tupo pozerali v nemom uzase na tento zazrak.

A mali strach a velky.

I vzniesol sa ten drak vzneseny ponad tych ludi co tam len tak nemo a bezprizorne stali - modlili sa.

' a prehovoril drak recou smrtelnikov '

MILUJEM VAS.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru