Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krásný den

03. 12. 2003
3
0
1061

omlouvám se za NEautorskou povídku, ale zdá se mi tak geniální, že je škoda jí sem nedat(kdyby už někde na písmáku byla,ihned jí smažu)

Mladého pana Tichého přejelo auto. To samozřejmě vzbudilo rozruch mezi lidmi stojícími na blízké zastávce. Bylo slyšet i smích. Tichý se s chroptěním plazil směrem k chodníku; dva muži se vsadili, jestli se doplazí dřív, než pojede další auto. Tři krásné ženy, sedící na lavičce a opalující se, si pošuškávaly lascivní vtipy a chichotaly se. V tom se objevil náklaďák a předním kolem rozdrtil Tichému lebku. Dav byl viditelně vzrušen; pán, který si vsadil na to, že se Tichý stihne odplazit, vztekle vrčel: „Břídile. Chcípáku.“. Ten druhý se smál. Děti výskaly a klacíky a krví kreslily po zemi sprosté obrázky. Ženy na lavičce začaly pomlouvat jednu svou známou. Krásný den, viďte ?
Ikru
19. 12. 2003
Dát tip
drsný, svým způsobem vtipný...T

m11
04. 12. 2003
Dát tip
jojo.......to chce tip.

Lancelott
03. 12. 2003
Dát tip
Po morbidní stránce je IDEÁLNÍ:o)

Margaret
03. 12. 2003
Dát tip
teda..docela zrůdný..:)) kdo to napsal?

fungus2
03. 12. 2003
Dát tip
To je dost drsné tedy.

StvN
03. 12. 2003
Dát tip
Dost slabomyslné.

Craerassy
03. 12. 2003
Dát tip
Na chladného pozorovatele příliš sentimentu, pane vrátný:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru