Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Clarky

05. 12. 2003
0
0
1014
Autor
Clarky

Toto dílko nebude odpovídat vašim představám. Proč? Protože napíše-li autor sám o sobě, vznikne buď příšerný chvalozpěv nebo kritická óda. V mém případě se budu snažit rozluštit své myšlení. Tak do toho..

 

Já?

Fajn, já!

Mám záchvat smíchu.

Jak můžu psát o sobě??

Dobře

Dobře.

Zkusíme to, ju?

Já! Pro někoho (NĚKOHO) to není slovo, ale pojem.

Jako každý mám spousty, ale opravdu spousty mindráků a mindráků..

Ráda bych se dohrabala k něčemu konkrétnímu, ale ještě se mi nevybavilo, to, o čem bych měla psát.

- - -  - - -

Už to začíná.

Asi chcete vědět, kdy jsem dostala první pusu, že?

Ne, to není správný začátek.

Uff, jestli tohle  je začátek, tak nechci vidět konec =))

 

Teď  přemýšlím nahlas, tak ticho.

Mám to napsat jako životopis? Nebo obsah svého života do posledního puntíku? Nebo jen poslední měsíc? Ne, to ne, proboha.Ha, už to mám!

 

No..tak , jestli o mě chceš něco vědět, tak mě vůbec neznáš, viď? Nejsi můj kamarád, bejvalej nebo spolužák, že?

Tak fajn.

Tohle je konec, proč psát pro lidi, které neznám.

A proč psát pro ty, kteří mě znají?

Mějte se

Vaše Clarky


Bizkitfreak
08. 12. 2003
Dát tip
Omyl, vinki...

Vinki
06. 12. 2003
Dát tip
Clarky: ty jsi autor :) Biz: nazev je nedilnou soucasti dila, takze...

Vinki
05. 12. 2003
Dát tip
ale jo, tohle ma vazne neco do sebe :),ale dostalo to spatny nazev, takze ctenare nejdes, ale dobry!

Clarky
05. 12. 2003
Dát tip
Co myslíš, jak by se to mělo jmenovat????????????

Bizkitfreak
05. 12. 2003
Dát tip
Sama jsi si vyvrátila smysl tvorby. BTW, jsem... Vinky, jestliže se snaží někdo nabalit čtenáře názvem, do klatby s ním.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru