Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedna stará paní

06. 12. 2003
5
0
888

Již dlouhou dobu tu stařenku pozoruji. Prochází kolem naleštěných a vystavených odpadků, které nesnesitelně zapáchají. Domnívám se tudíž, že jí čas sebral funkci nosu. Popelářům se však její chování nezamlouvá a agresivně ji svým zvráceným pohledem prohazují skrze skleněnou výplň smetiště ven. Chcípni babo, čtu jim z prasečích ksichtů. Sleduji stopy té stařeny celé dny, pak se osmělím a za pomoci okapu se k ní vloupu do bytu. Už na mě čeká, prý mě svým dokonalým čichem větři po celou dobu mého špehování. V tom, depresivitu vyvolávajícím bytě, jsem si sedl na stoličku proti ní. Krom holých zdí se tu dají nalézt už jen dvě zažloutlé bandasky. Jednu z nich mi podá a zatímco si svlažuji hrdlo prapodivnou tekutinou, ona my vypráví neuvěřitelně krásné příběhy.


m11
08. 12. 2003
Dát tip
perfektniiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tip!

pozorovatel
07. 12. 2003
Dát tip
Ta se mi z tvých asi nejvíc líbí. Na první dojem se nemá moc dávat.

fungus2
06. 12. 2003
Dát tip
Kratoučké, ale moc dobré. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru