Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sýrová koule

22. 07. 2000
0
0
1193
Autor
Count

Toto dílko bych rád věnoval všem, kteří pravidelně i nepravidelně docházejí do velmi útulné brněnské hospůdky na Bláhovce a hlavně těm, kteří k pivečku zakusují tu nejlepší věc, co snad může hospodská kuchyň nabídnout. Ano, sýrovou kouli. Takže Azi, Ministry, Frede a ostatní....to je pro vás.

Oh, koule má, nabodena na rohlíku, jsi rudá, stejně jako barva červánku. Snad součást podlé zrady, či zlého triku, myslím na tě ve dne a taky ve spánku. Ruce báby s leprou tě šoulí zkušeně, potom papričkou velejemnou sypají. Hlasy všech u stolu znějí tak vzrušeně, už mezi sebou hostinského vítají. Chutný sýr, z něhož jsi s láskou vyrobena, tak hýčká a lahodí mému půnebí. Na krmi všech bohů mnohokráte křtěna, nechť ještě víc tě tato óda zvelebí.
Yeziiinka
28. 07. 2000
Dát tip
Tak takhle jsem si vždycky představovala Labužníka!

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
ikdyž mi to spát dá, souhlas s Bibí... :)

nicka
25. 07. 2000
Dát tip
kristova noho, tolik povyku kuli kusu smradlavýho sejra

Bibša
24. 07. 2000
Dát tip
Božínku, já už o těch koulích tolik slyšela, že mi to nedá spát.. jednou, jednou fakt na ně přijedu!

Tynic
24. 07. 2000
Dát tip
Děláš chutě! Od rána jsem nejedl...:o)

Miroslawek
24. 07. 2000
Dát tip
Teď jsem nadlouho z ostrých jídel vyléčený...ta feferonková pizza se sice sníst dala, moc mi šmakovala, ale vysrat ji........Aúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!!!!!

MINISTRY
23. 07. 2000
Dát tip
:) hod to n mageo ;)

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
jsem v pokušení ochutnat sýrovou kouli... tak někdy až bude sraz v Brně, ju?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru