Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzim z okna vlaku

10. 12. 2003
3
0
899
Autor
yaro

Podzim z okna vlaku

Blaží mě pohled na podzimní stromy
křivé a temné jak kamenné krystaly.
Na polích, oschlých travách, keřích
když leží chladná jinovatka
a vše tone v tichu
ve hřmícím tlukotu srdcí stromů
uprostřed krásné krajiny
zlehounka prokrojené kolejemi.

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
výborná * Andulko, hřmící tlukot srdcí stromů a rytmické dunění vlaku, kdo to rozezná...? :)

Andulka
21. 12. 2003
Dát tip
a vše tone v tichu -> to me zarazilo, a pak jsem asi nasledujici vers vylozila jinak.....kdyz jsem v lese sama....na bezkach...tak je tam tak tichu...kazdy strom ma svoji auru, koreny, kmen, srdce.....ale fakt je, kdyz si to vylozis ten tlukot srdce jak pises.....takze se omlouvam...nema to chybu...tak je to presny krasny obrazek. Uz se tak tesim do lesa. Vesele a stastne vanoce vsem...:-)

yaro
13. 12. 2003
Dát tip
Andulka: No jo, ale co mam delat, kdyz inspirace prisla prave pri jizde vlakem. To drnceni koleji se ze zazitku ukrojilo jako nepodstatna malickost :-)

Cavalera
10. 12. 2003
Dát tip
hezké ..*!

Andulka
10. 12. 2003
Dát tip
krasne si vymaloval obrazek zimni krajiny*.....akorat mi to kazi, ze kdyz se na nej divam z okna vlaku, tak vubec nic netone v tichu, jak ty rikas....ale slysis pravidelny hluk jak se ty kola toci po kolejich....kdyby si tam stal treba na stope od bezek...tak by to bylo presne....:-)

alim
10. 12. 2003
Dát tip
pekna idila za oknem vlaku...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru