Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde jsi?

05. 12. 2003
2
0
1021
Autor
Hejrup

...

                      

                                                      Kde jsi?

 

 

1.  Proč teď vidět nemůžu, tvý překrásný oči, modrý jako moře, co nikdo nepřeskočí. Proč teď vidět nemůžu, tvý vlnitý vlasy, zlatý jako slunce, jak dozrálý klasy.

 

Ref.:To bude tím, že už tu nejsi, stále tě hledám a volám kde jsi. Chybíš mi moc, chtěl bych vrátit čas, bohužel to nejde, prohrál jsem zas. Co bych za to dal, bejt s tebou jen chvíli, dát ti svůj dech, dát ti svý žíly.

 

2.      Proč teď slyšet nemůžu, tvůj líbeznej hlas, jako ptačí zpěv, když ráno je zas. Proč teď slyšet nemůžu, tvý tajemný kroky, tajemný jak dveře, zavřený roky.

 

Ref.: To bude tím, že už tu nejsi, stále tě hledám a volám kde jsi. Chybíš mi moc, chtěl bych vrátit čas, bohužel to nejde, prohrál jsem zas. Co bych za to dal, bejt s tebou jen chvíli, dát ti svůj dech, dát ti svý žíly.

 

3.  Proč teď cítit nemůžu, vůni tvýho těla, strašně moc mi scházíš, scházíš mi celá. Proč teď cítit nemůžu, ten tvůj dech, často si ho vybavuju, ve svých snech.

 

Ref.: To bude tím, že už tu nejsi, stále tě hledám a volám kde jsi. Chybíš mi moc, chtěl bych vrátit čas, bohužel to nejde, prohrál jsem zas. Co bych za to dal, bejt s tebou jen chvíli, dát ti svůj dech, dát ti svý žíly.

 

 

       


Hezké, zhudebněné by to znělo také zajímavě. TIP

Barbar
06. 12. 2003
Dát tip
To se mi líbí BARBAR

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru