Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MAsturbující dívka

07. 12. 2003
9
0
5104
Autor
pilna_vcelka

Ležíce na břiše masturbuje. Čte knihu, přidržuje jí jednou rukou a tou druhou zajíždí pod růžové kalhotky s kytičkama. Svaly v obličeji jí povolí, uspokojení se pomalu začně rozlévat po jejím těle. Je nervózní. Ruku z knihy přesune také do kalhotek. Nemůže už číst. Soustředí se jen na vlastní pocit blaha.

Žena, jež připomíná růžovou kouli, projde kolem ní. Ani si masturbující dívky nevšimne. Dívka se však snaží ze všech sil, křečovitě stažená, cení přední zuby a dýchá a vzdychá. Když ale projde žena, začne na ni myslet a přestane. Neuspokojena odchází skončit dnešní den přemýšlením, proč se sex stává obvyklou záležitostí a lidí, kteří ho vidí na každém kroku přestávají přemýšlet nad tím, co znamená milovat.


Milly
05. 09. 2006
Dát tip
šup sem s dalšími zvláštními zkušenostmi! .-) můžu dát do erotickýho klubu?

Čumák
25. 07. 2006
Dát tip
mno. a to jsou fakt verše?

určitě z vlastní zkušenosti....ke vemu co píšeš musíš aspoň nějakou zkušenost...jojo, já mám samý takový zvláštní :-)

l_uccello
08. 01. 2005
Dát tip
ta růžová koule procházející kolem mě vyděsila!!!!!!!!!!

V_I_Lennon
04. 10. 2004
Dát tip
z vlastní zkušenosti??? tip.

Milly
08. 01. 2004
Dát tip
Jéé, já Ti sem nic nenapsala? No, mně se to taky líbí-ten nápad a láska (té dívky) k sobě! ;-)

Kakabus
03. 01. 2004
Dát tip
Pravda, sex se stává někdy až moc pudovou záležitostí...někdy přemejšlím kam se poděla láska :o(

Krel
03. 01. 2004
Dát tip
mno..tak ti nevím..

Krel
03. 01. 2004
Dát tip
mno..tak ti nevím..

hippiesanda
19. 12. 2003
Dát tip
:c) zajímavé zakončení:c) tip a klub hipíci, jestli ti to nevadí.

Kolega
07. 12. 2003
Dát tip
Nevím, nevím, tato úvaha zdá se býti jaksi zavádějící... :-)

gabio
07. 12. 2003
Dát tip
Kolega mi mluví z duše...:)ale proč ne...t

Dash_707
07. 12. 2003
Dát tip
Ale jo...fajn:o) *t*

Pavluška
07. 12. 2003
Dát tip
Jo, dobrý.

Na začátku jsem čekal , co z toho vyleze ... Za myšlenku *t*

:)) mnu zajímavý nápad ...

WiruZ
07. 12. 2003
Dát tip
konec je dobrej....ale basen liricka nerymovana????

Lalinka
07. 12. 2003
Dát tip
viz WiruZ

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru