Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Styl našich úředníků

08. 12. 2003
1
0
1389
Autor
Crizator_002

Toto je lehké naznačení s jakou vážností můžou naši úředníci psát frašku

6.12.03, Horská chata Černý pes, Krkonoše

 

Vážený pane, rádi bychom vám předali informaci, že dne 28.11.03 byla v okolí horské chaty Černý pes nalezena Vaše peněženka, která obsahovala mimo jiné Vaši kreditní kartu, doklady a přibližně 800 Kč v hotovosti.

Nalezena byla horskou službou Krkonoše asi 150 metrů po svahu od horské boudy. Jelikož jste náš pravidelný zákazník, nepředali jsme jí zatím policii ČR, ale můžete si ji stále vyzvednout u nás na recepci.

Dále bychom Vás rádi upozornili, že máte v naší chatě dluhy z roku 2002 dosahující 792 KČ. Při započtení inflace mezi dny 2.3.03 a 28.11.03 1,02% podle České národní banky (ČNB) je Vaše dlužná částka 800,0784 Kč. Podle novely zákona 2003/Sb a odstavci o rušení směných jednotek hodnoty 10 a 20 haléřů se tato částka zaokrouhluje na rovných 800 Kč.

Dále podle novely zákona 1993/Sb a odstavci o dlužných podmínkách jsme oprávněni po Vás za každou cenu požadovat dlužný majetek v rámci Mezinárodní dohody o lidských právech uzavřenené mezi ČR a OSN 1.1.1993.

Z tohoto vyplívá následující, Vaše nalezená hotovost se zabavuje ve prospěch naší horské chaty, a na peněženku a doklady máte právo, pokud si je vyzvednete u nás na recepci mezi 5. a 15. dnem poslání této zpávy nebo do 1 roku na policii ČR či místním krkonošském oddělení PČR.

Chtěli bychom vás též pozvat na aukci zapomenutých věcí z minulých let, konající se dne 18.12.03 v hlavní hale horské chaty. Mezi nalezenými věcmi jsou též krásné kožené boty Vaší manželky s vyvolávací cenou 1800 Kč, pohodlné lehátko Vašich dětí s vyvolávací cenou 1400 Kč či hedvábné kapesníky Vás všech již od 50 Kč za kus.

Těšíme se na Vaší příští návštěvu naší horské chaty Černý pes a doufáme, že budete též přítomen na aukci (viz výše). Za personál horské boudy

 

Standa Kvasnička


Zbyhoň
07. 07. 2004
Dát tip
Nic moc. Akorát jsi dobře (a fakt by mě zajímalo jestli záměrně, nebo bezděčně) vystihl úřední pseudočeštinu ve větě „rádi bychom vám předali informaci.“ Kdyby to bylo plné takovýchto chuťovek, mohla by to být lahůdka pro fajnšmejkry. Jenže je tam sama, takže je to spíš náhoda…

blaz
10. 12. 2003
Dát tip
...:-)))...

Dero
08. 12. 2003
Dát tip
K pousmání, ne více - lituji. :o))

Yossarian
08. 12. 2003
Dát tip
i ty chyby by tam nemusely bejt

Dobrá prdel!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru